|
Ik weet dat veel van jullie Dj Jean niet mogen (ik ook nie).
Maar iedereen herinnert zich The Launch nog wel. Hier is ook een Bubbling remix van gemaakt, zoals dat bijna van elk nummer tegenwoordig wordt gemaakt, maar nou had ik een hele dringende vraag: In de bubbling remix van The Launch komt na 4 min een onwijs vette bassline, en ik weet zeker dat er een origineel nummer hiervan is. Ik denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel, Wie weet de titel hiervan?????
Ik vind dat stukkie namelijk heel erg vet (smaken verschillen, voordat iedereen op me begint te zeiken), als ik dit in een discotheek hoor ga ik echt uit m'n dak. Ik had hier al eens eerder iets over gevraagd, maar toen kreeg ik geen antwoord, ik hoop echt dat iemand mij de naam kan geven.....
Big Thanx
___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
|