Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Où est-ce que vous serez le 7 juillet 2006???
Vous vous voyez où la nuit du 7 juillet 2006???
You do not have permission to vote on this poll.
Le Queen avec PvD 13 34.21%
Les Bains Douche pour G&D 10 26.32%
Vous dormez chez vous??? 15 39.47%
Total: 38 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dangerous007
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2005
Où est-ce que vous serez le 7 juillet 2006???

Alors???

Vous allez au Queen, Les Bains Douche où dormez chez vous?

Old Post May-05-2006 19:16  France
Click Here to See the Profile for dangerous007 Click here to Send dangerous007 a Private Message Add dangerous007 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

keeeeeeen !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-05-2006 20:12  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

je serai au queen douche lol

ben nan je serai en vacances en vendée avec ma p'tite famille. Je serai bien allé voir G&D. Je ne les ai jamais vu.

PVD m'avait déçu à Energy 05...

Old Post May-05-2006 21:58  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dangerous007
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by thetrancer303

PVD m'avait déçu à Energy 05...

Pourquoi? Qu'est-ce qu'il a fait?

Old Post May-05-2006 22:04  France
Click Here to See the Profile for dangerous007 Click here to Send dangerous007 a Private Message Add dangerous007 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by dangerous007
Pourquoi? Qu'est-ce qu'il a fait?

un mix ...

Old Post May-05-2006 22:09  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Pour le prix qu'on a payé la dernière fois et pour avoir vu Paul à la Mayday le week end dernier j'irais voir G&D surtout que j'essaierais de faire le creamfield donc ce sera une nouvelle occasion de le voir.

Honnetement le queen c'est vraiment trop petit, par contre le son des bains douches il est comment par rapport au Queen ?

Qui pense sincèrement qu'on peut espérer avoir G&D qui finirait de mixer vers 2h30 et Pvd au Queen à 3H ???

Je me lève et je confirme

Old Post May-05-2006 22:11  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dangerous007
Supreme tranceaddict

quote:
[i]Originally posted by PyrofraG [/. i]
Pour le prix qu'on a payé la dernière fois et pour avoir vu Paul à la Mayday le week end dernier j'irais voir G&D surtout que j'essaierais de faire le creamfield donc ce sera une nouvelle occasion de le voir.

Honnetement le queen c'est vraiment trop petit, par contre le son des bains douches il est comment par rapport au Queen ?

Qui pense sincèrement qu'on peut espérer avoir G&D qui finirait de mixer vers 2h30 et Pvd au Queen à 3H ???

Oui tu peux faire les deux mais seulement si le set de PvD commence à 3h. Les timings n'ont pas été confirmés.

Je pense que le Queen est parfait par rapport aux grands lieux parce que c'est plus petit. Selon les interviews des grands DJs que j'ai lu, ils préfèrent jouer dans les petits lieux car ils sont plus 'intimate.' Sinon dans un grand aréna on est trop loin de l'artiste.

Old Post May-05-2006 22:29  France
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

Moi je serais en Bretagne pas loin de Paimpol en train de faire du retapage de vieil baraque

Old Post May-05-2006 23:28 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Si c'était à choisir j'irais voir PvD.
Maintenant entre ce que je dis là et où je me trouverais le 7.07

Old Post May-05-2006 23:49  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alexander1984
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

le 7 juillet......bah j'ai 22 ans !

Old Post May-06-2006 00:04  France
Click Here to See the Profile for alexander1984 Click here to Send alexander1984 a Private Message Add alexander1984 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

Je serais à Sindelfingen en Allemagne dans le Bade-Wurtemberg pour travailler.

Old Post May-06-2006 07:54 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

Anniversaire d'une amie & de son frère jumeau (et oui, il a anniversaire le meme jour qu'elle .. how bizarre )

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post May-06-2006 08:11  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Où est-ce que vous serez le 7 juillet 2006???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNice progressive [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMega 'Lo Mania - Close Your Eyes (Hardstyle Mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:16.

Forum Rules: