aldrig hört den... antar att du rekommenderar att man drar hem den?
Mar-11-2002 12:10
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by reveal aldrig hört den... antar att du rekommenderar att man drar hem den?
¨¨
jo dra hem den o dela med den till mig kommer inte åt AG.. köpte orginalet i paris 96 - en favvo
Mar-11-2002 12:42
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Lyssnade på den senast igår....ganska skön faktiskt... Härlig röst och bra melodi är alltid en bra kombination
Mar-11-2002 12:42
Ravesquad
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by mindshooter Lyssnade på den senast igår....ganska skön faktiskt... Härlig röst och bra melodi är alltid en bra kombination
hur går det med filmatiseringen av din braiga novell?? läste just om den...den e riktigt gripande - skulle bli en grym film.. mitt förslag till låt i hans freestyle e först do you know o sen c sharp
Mar-11-2002 20:50
Dj Memento
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
Mindshooter, kan du ge mig länken till din novell. Vill gärna läsa
Mar-13-2002 07:57
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by Ravesquad
hur går det med filmatiseringen av din braiga novell?? läste just om den...den e riktigt gripande - skulle bli en grym film.. mitt förslag till låt i hans freestyle e först do you know o sen c sharp
Filmatiseringen sker i 2:a ring efter sommaren om allt går som det ska...
Förmodligen blir det Photon Project - Enlightment som intro och Delirium - Silence (Tiesto mix) i slutet....får se
Tokbra novell, Mindshooter! Speciellt slutet. Ett tragiskt och totalt meningslöst mord, men han hade iaf sin musik som fortfarande värmde honom. Mycket, mycket vackert skrivet överhuvudtaget. Du måste meddela var man kan få tag på filmen när den är klar. Kan knappt vänta!
Mar-13-2002 11:22
Ravesquad
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Dj Memento Tokbra novell, Mindshooter! Speciellt slutet. Ett tragiskt och totalt meningslöst mord, men han hade iaf sin musik som fortfarande värmde honom.
va det verkligen så? som jag fatta det va han iskall men att mordet inte va meningslöst för att musiken på nått sätt spred sig genom natten??
Mar-13-2002 21:45
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Ravesquad mordet inte va meningslöst
tänkte bara klargöra vissa grejor: mord är alltid meningslöst
Mar-13-2002 21:58
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by Ravesquad
va det verkligen så? som jag fatta det va han iskall men att mordet inte va meningslöst för att musiken på nått sätt spred sig genom natten??
'
Oh JA! Precis den diskusionen ville jag ha! Fast i den andra threaden Kommentarer och olika tolkningar är det bästa som finns på något man gjort