|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001
|
|
|
Rijbewijs al 6 jaar op zak, meer dan 150.000km ervaring met chauffeuren
Eerste keer gezakt: Verkeerslicht ging op oranje, zat een auto kort achter mij (in dit soort situaties is mij geleerd om in je binnenspiegel te kijken en als het niet gaat om door oranje te rijden), ik rij door oranje, examinator stapt vol op de rem en deelt vrolijk mee: "Wil je verder rijden of omkeren, je bent gezakt.". Tweede keer jonge gozer als examinator, fileparkeren/inhalen op snelweg/plaats op de weg/voorrang etc ging perfect, geslaagd 
Motorrijbewijs was nog dramatischer, eerste keer alles perfect gedaan nergens fouten gemaakt, kom terug op dat CBR kantoor met een grote smile, deelt dezelfde %@#$@#$% examinator als voor de 1ste keer auto mee dat ik gezakt ben omdat ik onvoldoende in mijn linker spiegel keek. Hoe zout kan je het verzinnen, maar blijkbaar kan deze paardelul van 25 meter afstand in een volgauto zien dat ik niet in mijn linkerspiegel kijk. Tweede keer opkomen was nog dramatischer, rijschool had mijn lesmotor verkocht en ik kreeg een uur voor het afrijden een andere motor onder m'n kont. Motor en stuur was veel te klein voor mij, ik kreeg bij het maken van een bocht telkens het stuur tegen m'n knieën aan, probeer daar maar achtjes en andere bijzondere verrichtingen mee te maken... mooi niet dus: gezakt. Derde keer is scheepsrecht, andere motor, ontiegelijk slecht weer buiten, maar toch geslaagd 
Man man man dat CBR is zo kansloos als het maar wezen kan.
Sep-17-2006 20:31
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:36.
Forum Rules: