Någon som ska iväg i år? Frågan är bara hur man tar sig dit nu när alla resebolagen har fegat ur och lagt ner Ibiza!?!?
___________________ Bjorn Fogelberg http://www.fogelberg.com http://www.xakk.com http://www.myspace.com/fogelberg
iberia
Det du kan göra är att ta flyg över till Heathrow, London, och göra en transfer till Ibiza den vägen. Det kanske blir lite stökigt men men
___________________ One of the few ones left
simma?? haha j/k =))
___________________ 'M u s i c I s T h e A n s w e r'
Mmmm vi håller att kolla på att antingen flyga via Barcelona eller Mallorca...
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA