|
Alles wat ik gezien heb, moet ik concluderen dat Fortyn een grote mond heeft, maar ontzettend weinig onderbouwd, en er constant om heen draait met een mooie poppenkast. Hij maakt zichzelf hierdoor niet geloofwaardig meer.
Zijn WAO standpunt keur ik af, kom op zeg zie jij jezelf al later door een ongeval buiten het werk een uitkering mislopen?? Omdat het iets is wat BUITEN het werk is gebeurd. Niet dus... Helaas denkt Dhr. Fortyn daar wel zo over.
| quote: | Original Posted by WTB
Het goede aan Fortuyn vind ik wel dat hij de politiek voor veel mensen weer interessant heeft gemaakt. Ik denk dat er erg veel mensen naar het debat hebben gekeken terwijl deze politieke debatten 'vroeger' nauwelijks kijkers trokken. Maar dit lijkt me geen reden om op zo iemand te stemmen. |
Mee eens, het trekt veel mensen. En misschien is het nu ook wel goed dat het veel mensen trekt. Want nu konden ze eens zien wat Dhr. Fortyn nu werkelijk is. Niks onderbouwend, Laf, en snel op zijn teentjes getrapt. Kom op Rossenmöller zegt wat over zijn manier van handelen, en wie vliegt ervandoor als een gebeten hond?? Juist Dhr. Fortyn. En als je een echte man bent, blijf je zitten en ga je er tegen in of je hoort het aan. Maar ja aangezien Dhr. Fortyn geen echte "vent" is, kan ik het hem ook niet kwalijk nemen .
Verder als ik hoor over het concrete verhaal: "de verkiezings thema's" waren er verder geen bijzondere zaken aan te horen. Waar ik op stem??? Geen idee nog, in iedergeval is mijn vertrouwen in Fortyn alleen maar minder en minder geworden.
Gegroet!!