|
Ik geloof dat iemand anders een hele lange tijd geleden ook al zo'n draadje gemaakt had. Toen was het aantal mensen dat naar Trance luisterde al veel minder, als ik het goed heb.
Ik zelf luister zeker nog naar Trance, maar daar zeg ik bij dat ik eigenlijk, op een paar tracks na, alleen nog maar naar oud spul luister, veelal van 2003 en terug. Ik heb inmiddels een hele schare aan livesets gedownload, en ik ben echt blij dat ik dat nog heb, want het overgrote deel van de nieuwe Trance kan mij helaas niet bekoren. Ik vind dat overigens echt jammer, jammer dat het zo gelopen is. Naja, ik heb altijd nog oude setjes van Sasha, Ferry, PvD, Armin en een hele dikke database met oude tracks, zoals Love Stimulation etc. etc.
Daarbuiten luister ik al sinds een hele poos naar Chill Out/Ambient. Voor de rest is het dus zoals ik al zei voor het grootste deel oude Trance/Prog. Dat blijft gewoon echt voor mij het mooiste.
Hoop echt dat de Trance weer wat zal veranderen naar het oude geluid, maar dat hoop ik al langer, en zie dat dus niet snel gebeuren.

Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
|