Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Les Djs Trance Francais
Pages (14): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Romano-one
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2006
Les Djs Trance Francais (ou la trance a nos jours ...)

slt a tous,

voila, j'ecrit se post car je me posait une question assez simple qui me traverse l'esprit lol.
et comme je sais qu'il ya pas mal de dj ici, sa va peut etre en interesser un ou deux.

voila, si on prend un dj francais, qui mix de la trance, a t'il une chance de se faire connaitre un jour du grand publique ?
vu que dans notre cher hexagone j'ai l'impression que tout est 200% house.(vive la hollande lol).

Last edited by Romano-one on Dec-29-2006 at 22:48

Old Post Dec-23-2006 10:18  France
Click Here to See the Profile for Romano-one Click here to Send Romano-one a Private Message Add Romano-one to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Tu veux savoir si ca vaut le coup de t'acheter des platines?

Old Post Dec-23-2006 14:03  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

lol

Old Post Dec-23-2006 14:09 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romano-one
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by JLP
Tu veux savoir si ca vaut le coup de t'acheter des platines?

lol non non, sa fait plus de 3ans que je mix c'est pas le probleme, c'est juste une question qui me traversait l'esprit !

Old Post Dec-23-2006 14:13  France
Click Here to See the Profile for Romano-one Click here to Send Romano-one a Private Message Add Romano-one to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmindreaper
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2004
Re: Les Djs Trance Francais

quote:
Originally posted by Romano-one
slt a tous,

voila, j'ecrit se post car je me posait une question assez simple qui me traverse l'esprit lol.
et comme je sais qu'il ya pas mal de dj ici, sa va peut etre en interesser un ou deux.

voila, si on prend un dj francais, qui mix de la trance, a t'il une chance de se faire connaitre un jour du grand publique ?
vu que dans notre cher hexagone j'ai l'impression que tout est 200% house.(vive la hollande lol).

Pourquoi pas, mais faut du talent et des bons contacts! et faut aussi sortir du son trance le plus typique ("big room trance sound") qui ne fera jamais recette en France

Sinon ouais, la Hollande c'est trop top!

Old Post Dec-24-2006 16:47  Spain
Click Here to See the Profile for djmindreaper Click here to Send djmindreaper a Private Message Add djmindreaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KisSCoOl
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2005
Re: Les Djs Trance Francais

quote:
Originally posted by Romano-one

j'suis un peu du même avis que toi ... maintenant c'est noël

ceci dit, sur Paris, ça commence à bouger un peu ... un peu ...

reste à espérer que ...

un jour ...

djmindreaper > un ptit versus, ça te tente ?

Summer Mix 2013 : From Paris To KaZantip Z:21

eicko.net // mixcloud.com/eicko // soundcloud.com/eicko

Old Post Dec-25-2006 03:47  France
Click Here to See the Profile for KisSCoOl Click here to Send KisSCoOl a Private Message Visit KisSCoOl's homepage! Add KisSCoOl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romano-one
Junior tranceaddict

T'entend quoi par "big room trance sound" ?

Old Post Dec-25-2006 23:11  France
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

Grande chambre son Trance

Bon je sors :-)

La hollande c'est plus ce que c'était, par contre les pays de l'est parait que ca cartonne niveau trance

Old Post Dec-26-2006 00:58  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by massiveK
La hollande c'est plus ce que c'était, par contre les pays de l'est parait que ca cartonne niveau trance

+1 et la suisse faut totalement oublier, l'allemagne aussi.

Non franchement faut du contact ou produire de la house mixer house pendant 5 ans devenir une fausse star et changer d'un coup et la y a ptetre moyen en sachant que c'est du suicide professionnel

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Dec-26-2006 02:01  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Kartman

Non franchement faut du contact ou produire de la house mixer house pendant 5 ans devenir une fausse star et changer d'un coup et la y a ptetre moyen en sachant que c'est du suicide professionnel

moi jm'en fou je suis en france mais j'ai droit à ce qui vient de la suisse

Old Post Dec-26-2006 08:26  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Kartman

david guetta sauves nous !!!!!!

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Dec-26-2006 10:16  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romano-one
Junior tranceaddict

c'est triste quand meme ....

j'aurais plutot du intitulé le post "la trance est t'elle morte ?"

Old Post Dec-26-2006 11:15  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Les Djs Trance Francais
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune From Jean In Israel And Marcello @ Sensation White... Sample Inside... [2002] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhillipe Van Mullem - "The Secret Folder (Part 1)" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:38.

Forum Rules: