|
Monday Bar fyller 14 år ..::.. 25 dec ..:.. SweTA-DJ i linan!
Monday Bars födelsedagskalas!

Date: 2006-12-25
Tid: 22:00 - 04:00
Plats: Göta Källare
Stad: Stockholm
Pris: Förköp 140 kr I dörren 160 kr
Ålder: 20 (18 med förköpsbiljett)
Hemsida: http://www.mondaybar.com
Kring juletid är det alltid bråda tider för Monday Bar. Vi fyller år samtidigt som årets mest festfyllda helger. På juldagen är det 14 år sedan sveriges äldsta klubb för modern dansmusik öppnade portarna för första gången 1992. Vi har fyllt upp en julklappssäck med några djs som bäst representerar musikutbudet på våra fester under det senaste året, dvs trance i alla former, house, techno, elektro mm.
På juldagen vill ALLA gå ut och skaka av sig lite julspäck och Monday Bars födelsedagskalas brukar vara extremt välbesökta så se till att komma så tidigt du kan. Kvällen till ära får vi dessutom ha öppet till klockan 04.
DJ-TIDER
22.00-23.00 - Christian Öhman SweTA-DJ - Ladda hem promo mix här
23.00-00.00 - Ida Engberg
00.00-01.00 - David West
01.00-02.00 - Steve
02.00-03.00 - Johnny Boy
03.00-04.00 - DJ Anneli
Förköpsställe
C.U.M. Clubwear
Klara Norra Kyrkog. 21-23
Stockholm
___________________
www.Steveheden.se
Last edited by SteveTranz4ever on Dec-23-2006 at 22:24
|