|
| quote: | Originally posted by anuga
Behöver du något annat programvara har jag lager, sen rekommenderar jag Audiograbber med LAME för att konvertera till MP3.
Satt o snackade med gängen bakom AudioJelly och BeatPort, typ alla deras mp3 görs nu mera med LAME 
Lyssnat, lätt helt ok, synd bara på bitraten. |
Ja! Det tror jag nog faktiskt att både jag, mina mixar och min dator skulle må bättre av.
Hmm.. Audiograbber? Kanske får ta och kolla upp det! Men du får som sagt hiskeligt gärna tipsa om programvara..!
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"
Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
|