Weer een nieuw model van de traditionele iPod en 't ziet er mooi uit: groter scherm en veel dunner.
Foto van www.ipod.com
^ 30GB
Ooit ga ik me er toch ene aanschaffen zulle, misschien dat ik nog een jaartje wacht, maar de volgende generatie, daar zit er eentje voor mij tussen.
Of zijn er mensen die em afraden? Of andere aanraden?
Oct-20-2005 12:58
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
ik heb een halfjaar geleden zo'n ipod mini van 4gb gekocht, en ben daar nog altijd content mee
Oct-20-2005 13:06
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
Bij mij gaan al die dingen altijd zo snel kapot, vooral de oortjes
Oct-20-2005 13:12
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
Heb zelf een Ipod Shuffle van 1GB. Wel gemakkelijk omdat je dat overal kan meenemen. Gebruik die het meest als ik ga fitnessen of op reis ga. Heb er ook persoonlijke en bedrijfsdocumenten op staan dus ipv diskette/usb stick mee te nemen ergens zet ik alles daarop. Je voelt het ook haast niet zitten.
Ben nog niet voor de andere Ipod modellen omdat ik ze toch te groot vind om overal mee te nemen. Trouwens..als je naar muziek luistert ga je meestal toch niet 2 of 3+ uren aan een stuk luisteren.
Maar dees ziet er ook al zeer mooi uit..gewoon nog een paar 100gb'kes meer, nog ietske kleiner, dan koop ik misschien een nieuwe
Btw de nieuwe Sony mp3speler vind ik wel zeer schoon, de NW-A3000:
Oct-20-2005 13:33
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Re: iPod
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Weer een nieuw model van de traditionele iPod en 't ziet er mooi uit: groter scherm en veel dunner.
Foto van www.ipod.com
^ 30GB
Ooit ga ik me er toch ene aanschaffen zulle, misschien dat ik nog een jaartje wacht, maar de volgende generatie, daar zit er eentje voor mij tussen.
hoeveel kost deze ?
30GB, man daar kan ik al een tijdje mee weg
Oct-20-2005 14:12
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
Re: iPod
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
same here, ga ook nog even wachten.
Nu heb ik er eene van creative (Zen) van 20 GB .
Maar later, als de modellekes kleiner worden en dan hopelijk betaalbaar dan ga'k mij denk ik ook nen I-Pod aanschaffen.
Oct-20-2005 14:30
mellow_head
I Kill For You
Registered: Aug 2004
Ik heb ne shuffle van 58.5 Gb overal hoort ge van die mensen die stoer doen over hun opslagruimte...I laugh @ you all wankers!
Iemand een idee hoeveel die ipods van 1gb kosten (of 3 of 4 gb)?
binnekort krijg ik m'n studiebeurs nl =p
Oct-20-2005 15:19
Bomar
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2004
ik heb mijne ipod mini (4gb) gekocht voor ongeveer 210 euro
ben er erg tevreden over; elke dag op de trein luister ik wel naar de wekelijkse asot-show
maar meer gb hoef ik echt nie, kmoet er nu al zolang over doen om alles te beluisteren
Oct-20-2005 15:34
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
ben aant twijfelen om mij de nieuwe ipod video te kopen. Die van 60 giga dan wel. Het design is echt wel af. Kan er ook via via aan 350 euro aangeraken. De winkelprijs ligt toch een pak hoger. Ook het design van de ipod nano is echt wel vet maar die heeft net te weinig opslagcapaciteit imo.
hm €200 vind ik nog steeds te veel. Nuja, ik ben tevreden met mijne Creative MuVo 512MB (€80) voor dagelijks gebruik, maar voor op vakantie is dat toch wat te weinig =>
Oct-20-2005 15:53
Icone
In Dreams...
Registered: Nov 2001
Ik vind die dingen echt verschrikkelijk duur... En ge kunt dan nog maar enkel mp3's beluisteren als ge wilt gebruik maken van uw hele opslagruimte, terwijl discman's toch cd kwaliteit garanderen.
Persoonlijk ben ik nog beter af zonder