|
Monday Bar XL - Paul Van Dyk ..::.. 5 april - Skärtorsdag
Skärtorsdag 5 april på Münchenbryggeriet:
Monday Bar XL: PAUL VAN DYK

Date: 2007-04-05
Time: 22:00 - ??:??
Location: Münchenbryggeriet
City: Stockholm
Arranger: Monday Bar
Price: Förköp: 280 kr - I dörren: 340 kr
Age: 20
Website: http://www.mondaybar.com
DJ's:
Main floor:
22.30-01.00 : David West
01.00-04.00 : Paul van Dyk
Dum n Furry Room:
23.00-04.00: Özgür Can & JdotP
| quote: | MondayBar Posted: 2007-02-20 13:49:56 @ Tranceclubber.com
Tja!
Efter att noga ha läst eftersnacktråden efter förra MBXL-festen med Ferry Corsten har vi beslutat att byta lokal till nästa MBXL-fest med Paul van Dyk på skärtorsdag 5 april från Berns till Münchenbryggeriet. Vi har vägt för- och nackdelar med båda lokalerna och kommit fram till att fördelarna på Münchenbryggeriet överväger när det gäller ljud, dansgolvsyta mm.
Vi har pratat med PvD's management och de har gått med på bytet, men innebär dock att vi inte kommer att ha releasefesten för PvD's nya album som det var tänkt (Paul ville att det skulle vara på Berns) utan att denna fest istället kommer att vara en del i hans VONYC Session World Tour.
Mer info kommer att komma i vårt nyhetsbrev samt på vår hemsida inom kort. Förköpspris och entré kommer att ligga samma som på festen med Ferry Corsten (inte så pjåkigt för världens just nu största dj..).
Så kom nu inte och säg att vi inte lyssnar på konstruktiv kritik...
Mvh,
Staffan & Johnny
Monday Bar |
___________________
www.Steveheden.se
Last edited by SteveTranz4ever on Mar-17-2007 at 00:44
|