|
BONZAAAAI, petrus is bekeerd gyhegheghe, wie is de volgende die we op technofeestjes kunnen verwachten? :-) ......... Driekes, jij moet eens een keer mee!!!!
massol.
Damnit, cari Lekebusch.......das mijn fav.....hopen dat ik kan.....grrrrr, he is tha one!!!
___________________
Allemaal gelul!!
|