Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tonks @ Dance valley 2004
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003

juste pour immortaliser ca, je fais un thread.

je pense que y'en a pas beaucoup d'entre nous qui ont eu la chance d'apparaitre aussi longtemps sur une video d'un event et je crois pas qu'on l'ait déja vu donc voila.

Tonks à la dance valley 2004 pour les 10ans de la DV
[[ LINK REMOVED ]]

il a vraiment pensé à tout en plus, il a mis un tshirt à son nom et tout..
et puis il apparait entrecoupé avec des plans de nibbards

Old Post Feb-26-2007 21:14  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

T'aurais du l'upload sur free

Old Post Feb-26-2007 21:16  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

Le version légère :
http://www.youtube.com/watch?v=tRa_iGaWtU4 mais y a un problème de son grrr !

Old Post Feb-27-2007 00:53  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Ah oui jolie, j'avais jamais vu

Il devient quoi au faite ?

Old Post Feb-27-2007 01:54  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Tout roule pour lui !

Cuisto sur strasbourg, marié et chouette appart !

J'en parlais justement hier soir avec Rafon.

Pas de panique, tout va bien ... mais il n'a plus trop le temps de passer ... ça se comprend

PS: MDR j'avais jamais vu cette vidéo

Run baby run !

Old Post Feb-27-2007 08:08 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Tashita
Cuisto sur strasbourg

quote:
Originally posted by Tashita
marié

Ben merde alors... Dommage qu'il ne nous ai pas donné de ses news... Content pour lui en tout cas

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-27-2007 08:21  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by stanymi

Ben merde alors... Dommage qu'il ne nous ai pas donné de ses news... Content pour lui en tout cas

Tout pareil

Old Post Feb-27-2007 09:29  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by PEZ68
Tout pareil

que dire de plus ?
ça mériterait un post dans le thread "de l'interet de faire le bon choix"

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Feb-27-2007 09:32  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by stanymi

+1

Old Post Feb-27-2007 10:05  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

Putain que de souvenirs tout ca, c'etait du pur bonheur...

et oui j'ai vraiment changé de vie.. finit les boites de coca et a moi la gastronomie francaise hhi.. j'ai aussi rencontré la femme de ma vie, et nous vivons ensemble sur un petit nuage depuis peu.

Ces petites choses ont fait que je n'ai plus trop le temps de mixer, de poster sur TA, d'aller en teuf, mais je continu de faire de la compo.
Je n'oublierai jamais TA et peut etre qu'un jour je reviendrai sur ce forum qui m'a tant apporté tant au niveau musical qu'humain.

a bientot sur la toila ou irl.

Old Post Feb-27-2007 15:26  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by DJ_TonKs
Putain que de souvenirs tout ca, c'etait du pur bonheur...

et oui j'ai vraiment changé de vie.. finit les boites de coca et a moi la gastronomie francaise hhi.. j'ai aussi rencontré la femme de ma vie, et nous vivons ensemble sur un petit nuage depuis peu.

Ces petites choses ont fait que je n'ai plus trop le temps de mixer, de poster sur TA, d'aller en teuf, mais je continu de faire de la compo.
Je n'oublierai jamais TA et peut etre qu'un jour je reviendrai sur ce forum qui m'a tant apporté tant au niveau musical qu'humain.

a bientot sur la toila ou irl.

Allé on t'aime TonKs

Old Post Feb-27-2007 15:47  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
ah ben au moins ce thread aura servi à savoir ce que devenait tonks

pi ca fait tjrs plaisir de voir une tete connue en video dans un event (autre que le dj..)

Old Post Feb-27-2007 16:56  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tonks @ Dance valley 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp me ID this plz!! [2005] [11]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHumate - Vivid (Jan Driver Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:10.

Forum Rules: