chris liebing remix heb ik al (die is trouwens mega goed ook) maar das um niet...
Apr-15-2002 11:23
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
ik denk dat je dan gewoon het origineel bedoelt.. andere mixen zijn er niet.
Apr-15-2002 11:43
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Jawel het is de club mix (maar volgens een andere mp3 op AG is het de original mix) naja de chris liebing remix is ook wel relaxt.
Apr-15-2002 11:58
Jukx
*TECHNOaddikt*
club mix!?! welke wanker heeft dat nou weer verzonnen..
er is 1 plaat van uitgekomen (gigolo 80) met daarop het origineel en de Chris Liebing remix.
nouja, misschien dat er wel weer een of andere CDM is uitgekomen met allemaal makkelijkere versies erop maar daar hou ik me niet zo mee bezig..
Apr-15-2002 12:11
magrec
Kleinenberg addict
quote:
Originally posted by Jukx
club mix!?! welke wanker heeft dat nou weer verzonnen..
er is 1 plaat van uitgekomen (gigolo 80) met daarop het origineel en de Chris Liebing remix.
nouja, misschien dat er wel weer een of andere CDM is uitgekomen met allemaal makkelijkere versies erop maar daar hou ik me niet zo mee bezig..
naja anyway thnx jukx ik hou wel van dit soort muziek (electro toch?)
btw ik denk dat jij de enigste bent die deze cd misschien nog wel zou kunnen waarderen. Moet je de volgende cd ééns downloaden
boards of canada - geogaddi als je van psychedelische down tempo tracks houdt dan moet je hem ff downen (je moet echt naar muziek willen luisteren want dit is vage shit (melodische aphex twin zeg maar))
Apr-15-2002 12:18
Jukx
*TECHNOaddikt*
ja het origineel is electro en die liebing remix beetje crossover techno electro..
moet je eens de Alter Ego remix van Human League - All I ever wanted downloaden! (jaja, de Human League uit de jaren '80 dooon't you want me babyyyy )
maar goed, ja daar had ik een stukje over gelezen in de BG over Boards of Canada en ik was eigenlijk wel gelijk heel erg benieuwd naar die cd! grappig dat je er nu over begint! staat die gewoon op AG?
Apr-15-2002 12:55
magrec
Kleinenberg addict
quote:
Originally posted by Jukx
ja het origineel is electro en die liebing remix beetje crossover techno electro..
moet je eens de Alter Ego remix van Human League - All I ever wanted downloaden! (jaja, de Human League uit de jaren '80 dooon't you want me babyyyy )
maar goed, ja daar had ik een stukje over gelezen in de BG over Boards of Canada en ik was eigenlijk wel gelijk heel erg benieuwd naar die cd! grappig dat je er nu over begint! staat die gewoon op AG?
Ik zal um ff downloaden.
Ja mede vanwege dat stukkie in de BG heb ik hem gedownload. Maar een jongen uit amerika die ik ken is helemaal gek van squarepusher, autechre, aphex twin en die is ook helemaal gek van boards of canada de hele tijd loopt ie te zeggen dat ik ééns wat van hun moet downloaden enzo naja heb ik nu dus maar gedaan en het is echt vet maar ook erg vaag