|
| quote: | Originally posted by Flipper01
WOEIIIIII
Klinkt lekkerrr
Het heeft wat weg van proximus, maar dat zal em in die Iguana mix zitten..
Het nummer komt we wat betreft Dj Scott niet bekend voor.
Volgens mij is het een nummer van Mauro wat mogelijk live gemixed wordt. |
neej dis gewoon vanaf plaat (denk ik) gedraaid door DJ SCOT...
zit in twee livesets van hem... Cosmic energy (16-3) en in nog een oudere...
maare..dit moet wel ff geid'worden..FATTE song..
___________________
To help our clients and our people excel.
|