Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik zal het even uitleggen voor de leken onder ons: CM is een voetbalsimultiespel. Je bent dan manager/coach van een club naar keuze en hebt de leiding over de hele club, dus spelers kopen/verkopen, opstellingen bepalen en trainingen.
Het is vrij verslavend. Ik heb net de nieuwe versie van dit seizoen, en het is best moeilijk.
Zijn er nog meer CM-addicts?
Apr-04-2002 15:11
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Jep.. Heb dat ook een hele tijd gedaan.. Vind t alleen klote dat je in die nieuwe versie zelf je spelers moet scouten (denk aan: te veel moeite *zucht*) Toen ben ik er maar snel mee gestopt
Apr-04-2002 15:20
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Jackerz ben er heel erg verslaafd aan geweest. Heb nu alleen niet zo heel veel tijd meer. En het spel ma nie beneden op de snelle pc maar op onze oude trage kl*te pc die telkens vast slaat. Dan is de lol er wel snel vanaf
Maar als ie beneden erop komt dan zal ik het wel weer elke keer spelen
GO AHEAD EAGLES I'M BRINGING YOU BACK TO THE TOP
Apr-04-2002 18:09
arrows
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
ja ik heb dit spel een tijdje geleden gespeeld..CM97 of 98. Ik nam altijd glasgow rangers...vraag me ook niet waarom. Tis wel verslavend maar ben er nu vanaf
Apr-04-2002 18:22
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
ik speelde het welles, heb nog niet de nieuwste versie maar die van vorig jaar. ging altijd met zo'n vaag clubje uit de conference heel hoog proberen te komen rushden & diamonds heette et, het ging toen goed tot de 2e divisie, maar toen werd et te moeilijk ben maar gestopt sindsdien een hele tijd niet meer gespeeld tot 2 week terug, ben nu weer begonnen maar zoek eigenlijk nog een beetje leuke club
Apr-04-2002 19:41
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Ja ik speelde het ook ja! Ik had '00 en '01 versie.
Ik zat alleen maar te cheaten, haddik ADO naar de eredivisie gebracht, in 2006 was ik 4x landskampioen geweest, met allemaal toppers.. (toen had ik al Selakovic+ Saviola+Ibrahimovic!)
en met Ajax (ik speelde 3 spellen tegelijk) was ik 5x Champions League winnaar+elk jaar kampioen in 2005.
Toen haddik Ljungberg(arsenal)+ hakansson(Heerenveen)+allemaal goeie Sacndinaviers gekocht.
Apr-04-2002 20:51
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Optimus: hoe kan ja vals spelen met dat spel? Als je exit game doet, gaat ie eerst opslaan.
Niet dat ik dat wil doen, ik vind het leuker (en realistischer) om gewoon alles te saven.
Wat ik me wel afvraag: als je weer dezelfde wedstrijd opnieuw speelt, met precies dezelfde opstellingen enzo, je krijgt elke keer een andere uitslag....(dit heb ik wel getest)
Apr-05-2002 08:53
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Cosmic Guy
Optimus: hoe kan ja vals spelen met dat spel?
gewoon... bijv. je speelt op woensdag tegen Twente... dinsdag of maandag doe je ADD MANAGER van twente dan
Dan speel je tegen Twente. bij twente stel je iedereen achterin op ofzo. Of dekeep uit het doel
Win je zo met 30-0
Apr-05-2002 09:28
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Dat is wel heel sneaky Optimus, naughty boy
Maar voor mij is de lol er dan snel af, ik wil het zelf zo goed mogelijk doen
Apr-05-2002 14:10
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by arrows
ja ik heb dit spel een tijdje geleden gespeeld..CM97 of 98. Ik nam altijd glasgow rangers...vraag me ook niet waarom. Tis wel verslavend maar ben er nu vanaf
Hahah das toevallig.toen ik het speelde was ik ook heel vaak Glasgow Rangers.Zal wel aan de zwakke competitie liggen ofzo .Nu speel ik CM btw niet meer.vindt er geen ruk meer aan.
GREETZ!!
Apr-05-2002 17:06
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Ik ben er ook echt verslaafd aan geweest... 7 jaren met Leeds Utd en 5 jaren met PSV, een rondje Italie (kampioen met Fiorentina, Lazio, AS Roma en Inter)... menig keer kampioen geworden en uiteraard ook de nodige Europa Cups gewonnen
Saviola en Peter Prospar dat waren mijn mannen.. en ook ene Zlatan Ibrahimovic was een veelscorende speler van PSV
Ik heb ook nog een hele oude versie in keer gespeeld.. dat was in de tijd dat Laudrup nog bij Real Madrid speelde
Maar ik speel het nu niet meer... omdat ik de nieuwste versie (nog) niet heb