Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
förfest hos mig..! jag har 150 meter till stenladan...krypavstånd...Tre tolvhundror, två pioneer 500S;or, effektboxar och annat godis som kan göra grannarna ännu argare på mig står till förfogande...
edit: hardstyle kan ni dock glömma hos mig Det närmaste hardstyle ni kommer hemma hos mig är mangeltechno...lite skön house blir perfekt att värma upp med...vi kan riva av ett b2b-set joffis
Originally posted by Laszlo
förfest hos mig..! jag har 150 meter till stenladan...krypavstånd...Tre tolvhundror, två pioneer 500S;or, effektboxar och annat godis som kan göra grannarna ännu argare på mig står till förfogande...
edit: hardstyle kan ni dock glömma hos mig Det närmaste hardstyle ni kommer hemma hos mig är mangeltechno...lite skön house blir perfekt att värma upp med...vi kan riva av ett b2b-set joffis
Räkna in mig
Jag ska se om jag kan ragga hit lite stockholmare som gillar såndär hårdstil.
___________________
Jan-30-2007 20:28
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by Laszlo
förfest hos mig..! jag har 150 meter till stenladan...krypavstånd...Tre tolvhundror, två pioneer 500S;or, effektboxar och annat godis som kan göra grannarna ännu argare på mig står till förfogande...
edit: hardstyle kan ni dock glömma hos mig Det närmaste hardstyle ni kommer hemma hos mig är mangeltechno...lite skön house blir perfekt att värma upp med...vi kan riva av ett b2b-set joffis
Fixa shoutcast för live på nätet för oss övriga Swe-TAs or STFU
Ja vi ska göra det bästa vi kan för att folk ska få en grymm kväll..
speciellt nu när det e första gången detta sker i Växjö.
Men man lär sig ju på vägen.... o som jag sagt nån gång tidigare... bra reaktioner genererar fler fester...
Hoppas bara folk kommer ge det en chans.
Feb-01-2007 22:55
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
Location: Stockholm
vad är det för typ av ställe hur många besökare tar dom osv finns det några bilder?
kommer det läggas nå krut på ljudet? är ju för mig jävligt viktigt om jag ska åka en bit och lyssna på hardstyle
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by mr_fisken
vad är det för typ av ställe hur många besökare tar dom osv finns det några bilder?
kommer det läggas nå krut på ljudet? är ju för mig jävligt viktigt om jag ska åka en bit och lyssna på hardstyle
Stället tar in 1000 pers...tycker defenetivt att du ska ta och släpa ditt arsle ner till småland...och som sagt, förfest för alla TA-slynor hemma hos mig