Stel: je hebt nog maar 1 week te leven. Wat doe je (niet)?
Deze vraag kwam ineens in me op. Ik hoop er nooit mee geconfronteerd te worden (ook niet voor jullie natuurlijk), maar stel...
Ik zou gek worden denk ik, maar je leert wel goed na te denken wat je nog wilt. Nu is het zo van: komt nog wel eens ooit.
Nu ik er zo over nadenk, is het best moeilijk.
Ik zou dus een groot vliegtuig bestellen en met allemaal bekenden naar hawai ofzo vliegen, een groot feest geven met alle toppers uit de trance scene tot de zon weer op komt.... natuurlijk met de nodige chicks erbij

___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
|