Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Stel: je hebt nog maar 1 week te leven. Wat doe je (niet)?
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002
Unhappy Stel: je hebt nog maar 1 week te leven. Wat doe je (niet)?

Deze vraag kwam ineens in me op. Ik hoop er nooit mee geconfronteerd te worden (ook niet voor jullie natuurlijk), maar stel...
Ik zou gek worden denk ik, maar je leert wel goed na te denken wat je nog wilt. Nu is het zo van: komt nog wel eens ooit.
Nu ik er zo over nadenk, is het best moeilijk.
Ik zou dus een groot vliegtuig bestellen en met allemaal bekenden naar hawai ofzo vliegen, een groot feest geven met alle toppers uit de trance scene tot de zon weer op komt.... natuurlijk met de nodige chicks erbij

Old Post May-01-2002 11:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

ik zou, damn moeilijke vraag, wel leuke thread.

errug moeilijk, naar de maan willen gaan met een spaceshuttle, lijkt me cool en dan daar een vet phat feest geven met ferry, armin tiesto en ik

ltrz

Old Post May-01-2002 11:35 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Ik zou iig een mooi revolvertje kopen en proberen alle figuren neer te schieten die mij in mijn leven geirriteerd hebben (extreem-rechtse jopies, moordenaars (LoL), verkrachters, junkies etc etc) en dan heb ik nog 4 dagen over waarin ik de hele dag alles eet wat ik wil geen gezeur meer over de deur-theorie van m'n vader enzo....en ik zou gewoon iedereen vertellen wat ze voor me betekenen en in de éénlaatste nacht een feestje geven met 1 uurtje Antiphus en 7 uur Paul van Dyk en 100 pillen, en in de laatste nacht de hele nacht sex met Antiphus (andreas) weeeeeee

Old Post May-01-2002 11:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
Cosmic Guy en DJ_Siesta, war halen jullie ineens het geld vandaanvoor zulke feesten?

Old Post May-01-2002 11:48 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Optimus
Cosmic Guy en DJ_Siesta, war halen jullie ineens het geld vandaanvoor zulke feesten?

lol, vroeg ik me ook al af ja, ik zou het niet weten wat ik zou gaan doen, een mooie begrafenis regelen ofzo

Old Post May-01-2002 12:14 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

quote:
Cosmic Guy en DJ_Siesta, war halen jullie ineens het geld vandaanvoor zulke feesten

Je hebt toch van die instellingen ("je laatste wens") ofzo die dingen regelt??
We moeten misschien een onderscheid maken tussen 'al het mogelijke' en 'het reeele'. Mijn idee was in dat opzicht niet echt reeel...
Over mn reeele optie moet ik nog eff nadenken...

Old Post May-01-2002 12:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:
Originally posted by Optimus

je hebt immers niks te verliezen dus je gaat gewoon de bank overvallen orso, of ik breek ergens in, WTF

ltrz

Old Post May-01-2002 12:37 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

OOOWWWWW

het mag ireeel!!!

kee dan!

wij schaffen ons even heel snel een mitsubishi lancer EVO 6 aan

hiermee gaan wij ons dus vermaken (overdag althans)

vervolgens struinen wij het gehele internet af opzoek naar een aantal GRUWELIJKE feesten (mogen best een stukkie uit mekaar liggen, we hebben immers een zeer vlot vervoersmiddel)

verder moek dan nog hard opzoek naar een girl die gek genoeg is om ....
..moei natuurlijk nie teveel tijd instoppen.. das ook zonde

natuurlijk DIRECT stoppen met leren en werken.. why waste such a short time aan zulke lange termijn projecten??

verder nog een beetje luitjes bezoeken om afscheid te nemen ofzo...

kweenie eigenlijk... ik plan dingen wat vaker in op de middellange termijn... zo kort van tevoren bezorgt alleen maar boel stress... nie mijn manier van leven... ...ben dus ook geen held in zulke dingetjes..ZELF feest regelen = teveel gedoe.

Hard = goed

Old Post May-01-2002 13:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Ff een miljoen lenen bij de bank. Dan met al me vrienden op vakantie naar een super vet relaxt eiland waar je de hele dag door elke vrouw kan neuken die je maar tegenkomt en waar drugs in grote getalen aanwezig is.

Zoiets zal het worden

Old Post May-01-2002 13:30 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

quote:
super vet relaxt eiland waar je de hele dag door elke vrouw kan neuken die je maar tegenkomt en waar drugs in grote getalen aanwezig is.

En waar kunnen we dat eiland vinden???

Old Post May-01-2002 13:42  Netherlands
Siesta
In praise of the sun

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ff een miljoen lenen bij de bank. Dan met al me vrienden op vakantie naar een super vet relaxt eiland waar je de hele dag door elke vrouw kan neuken die je maar tegenkomt en waar drugs in grote getalen aanwezig is.

Zoiets zal het worden

sjees relaxt idee, hele dag neuken met wie je maar ziet

Old Post May-01-2002 13:57 
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

whehe
als ik nog 1 week te leven had zou ik niet van die rare threads gaan maken op tranceaddict.com

Old Post May-01-2002 14:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Stel: je hebt nog maar 1 week te leven. Wat doe je (niet)?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[2] Looking for title please help!!! [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDeux - Deux (Original Club Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:12.

Forum Rules: