Naar aanleiding van al die goeie voornemens om terug te gaan fitnessen en al de mensen die wat willen verzwaren dacht ik om een thread hierover te maken
Post hier hoe jullie actueel zijn (gewicht,hoogte,BMI) en het doel dat jullie willen bereiken. We kunnen dan om de zoveel tijd eens zien hoe ver af we van ons doel staan binnen een paar maanden.
Streefdoel (lange termijn) - power-training
Gewicht: 85kg (spieren dus )
2 jaartjes geleden zat ik ongeveer aan dit streefdoel maar dan onregelmatig beginnen fitnessen (1-2 keer per maand of gewoon niets de laatste 3 maanden) en in't begin van dit jaar 90 kg (en die extra 5kg waren geen spieren )
speciaal hiervoor mij nog is op de weegschaal gezet, dacht dat nog een 67 zou zijn gelijk half jaar geleden ofzo... blijkt nog maar 64,5 over te schieten...
Hoogte: 1,83 m
Gewicht: 64,5 kg
BMI: 19.3
Ben van het smalle type, heb van die dunne polsen en enkels. ben nog anderhalf seizoen jeugdspeler in den basketbal, daarna enkel seniorsniveau dus. waar je best iets steviger staat... daar ga ik dus voor.
hoeveel da in kg maakt weetk ni, ma kwil wel wa spieren bij. conditiepijl zelf is uitstekend. doe 40 minuten over men 10km lopen en 7 minuten over 400m zwemmen
Dec-12-2005 16:16
Kelly*
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Hoogte: 1,71 m
Gewicht: 47-48 kg
BMI: 16
Mijn streefdoel: 54 kilo
maar ben nog nooit boven de 50 geraakt....
zelfs ni dak 3 jaar gestopt was met sporten
Dec-12-2005 16:23
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
groot: 1m72
gewicht: 64kg
bmi: 21,5
streefdoel: 62kg, kheb nu een bierbuikje
middelen daarvoor: een wonder, want ik haat bewegen
Dec-12-2005 16:24
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
quote:
Originally posted by Bertn
streefdoel: 62kg, kheb nu een bierbuikje
middelen daarvoor: een wonder, want ik haat bewegen
misschien da bier zelf opgeven?
u BMI klinkt anders perfect... mss toch is wa buikspieroefeningskes proberen om van da buikske af te raken.
Dec-12-2005 16:31
Bunz
Bass Junkie
Registered: Jan 2005
lengte: iet van 1m93 ofzo, weet nie juist
gewicht: 83kg
BMI: 22
verschiet er van da er staat Goed Bezig ma kweet zelf wel da da nie zo is
Doel: 72kg (mijn ideaal gewicht van 1.5 jaar trug)
Middelen:
Fitnessen en alst trug beter weer is, lope !
Minder bier zuipe mss ook (penske )
Vooral gezonder eten (tis als kotstudent nie altijd eve simpel)
Dec-12-2005 16:39
cyberia
born trancEaddict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Antony
misschien da bier zelf opgeven?
u BMI klinkt anders perfect... mss toch is wa buikspieroefeningskes proberen om van da buikske af te raken.
effe nen tip, 't is ni door buikspieroefeningen dage een buikske gaat wegwerken,ma wel door lange gematigde inspanningen.
lengte:1m75 ofzo
gewicht 74kg
wat mijn BMI dan op 24 brengt,ma diën BMI kan u gedacht geven ma is ook ni echt veelzeggend.Ge moet ook nog naar samenstelling van het lichaam zien, zoals het percentage vet dage hebt.
ik heb ni echt een doel