Hey , zou je even op mijn gedubd filmke willen stemmen ? Het filmke met de meeste stemmen wint een plasma tv ! Mercikes http://www.veryoriginalversion.be?culture=NL&movid=1702
Als ge weer een cool compilatiefilmke maakt van Tomorrowland dit jaar Voted.
quote:Originally posted by Push2005 Als ge weer een cool compilatiefilmke maakt van Tomorrowland dit jaar Voted. thanks haha voor dit jaar weet ik het nog niet zou ook nog eens willen feesten ma meestal ast zover is pak mijne cam toch weer mee
Allez vooruit, omdat ge van Neerpelt zijt
quote:Originally posted by CygnusX Allez vooruit, omdat ge van Neerpelt zijt et goei volk
quote:Originally posted by ceekay011 et goei volk Bocholt gvd voted
quote:Originally posted by FCB_Fanatic Bocholt gvd gans limburg
quote:Originally posted by CygnusX Allez vooruit, omdat ge van Neerpelt zijt Is dat ook de reden waarom het bericht niet naar de offtopic-thread is verschoven?
quote:Originally posted by TOR Is dat ook de reden waarom het bericht niet naar de offtopic-thread is verschoven? Nee "Stem op mij"-threads van Beta's zijn in't verleden altijd blijven staan.
Wa moest gij eigenlijk just gaan doen in dieje studio?
quote:Originally posted by Devilex Wa moest gij eigenlijk just gaan doen in dieje studio? ???
quote:Originally posted by ceekay011 ??? Ow ik dacht da gij die kerel waart daar in de studio