Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Exclamation Toutes les prochaines soirées en France et en Europe

Thread "Next Parties" #05 de l'année 2007 !!! Keep it going on!!!

France

Avril
27.04.07 Yoshitoshi Night w./ Cedric Gervais (Space Miami), Philippe B @ Mix Club - Paris infos
27.04.07 Minimal Kills w./ Massi, DJ Blast... @ La Scène Bastille - Paris infos

Mai
04.05.07 Steve Angello, Chris Lake, Didier Sinclair @ Mix Club - Paris infos
05.05.07 Pete Tong vs. Lottie @ Mix Club - Paris infos + réservations
05.05.07 Jimmy van M @ Redlight - Paris infos
05.05.07 Petter, Extrawelt & James Holden @ Spartacus Club - Cabries, Aix en Provence (13) infos
07.05.07 Back In Time w./ Joachim Garraud (4hr DJ Set) @ Rex Club - Paris infos + réservations
09.05.07 TranceLoad Promo Night @ Mix Koffee - Montpellier infos
10-12.05.07 Festival INOX 5e edition: Jeff Mills, John Digweed, Dave Seaman, Nick Warren, Jimmy van M, David Guetta, Martin Solveig & MANY more... @ La Dune - Toulouse TBC...
11.05.07 Global Underground: Nick Warren @ Mix Club - Paris infos
11.05.07 Tiësto @ Karement - Monaco (98) infos
18.05.07 Deep Dish feat. Dubfire @ Mix Club - Paris infos + réservations
23.05.07 Tiësto @ VIP Room - Cannes infos
31.05.07 2 Many DJ's @ B.Box Club - Clermont-Ferrand (63) infos + réservations

Juin
14.06.07 Daft Punk Live @ Palais Omnisport de Paris Bercy (P.O.P.B.) - Paris more infos soon
26.06.07 Daft Punk @ Arènes de Nîmes - Nîmes (30) infos + réservations
29.06.07 Air, Phoenix, Alex Gopher & Etienne de Crécy @ Château de Versailles - Versailles (78) infos + réservations
29.06.07 Paul van Dyk @ Queen Club - Paris TBC...
30.06-01.07.07 JoeHell's 30th Birthday @ Etendue d'eau - ~30km near Strasbourg infos

Juillet
01.05.07 Renaissance X-clusive Residency w./ Paolo Mojo @ Redlight - Paris infos

Septembre
xx.09.07 Sasha @ Mix Club - Paris TBC...
xx.09.07 John Digweed @ Mix Club - Paris TBC...

Europe

Avril
24.07.07 Paul Oakenfold @ Amnesia Milano - Milan (IT) infos
28.04.07 Sonic 9 @ St. Jakobshalle - Basel/Bâle (CH) infos
28.04.07 Electronic Sessions w./ Jonas Steur, Paul Moelands (aka Re:Locate), Super8 & Tab... @ Corsica Studios - London infos
30.04.07 Mayday @ Westfalenhallen - Dortmund (DE) infos
30.04.07 Armin's Queensday Party @ Garenmarkt - Leiden (NL) infos
30.04.07 Gabriel & Dresden @ Madame Butterfly - Ferrara (IT) infos

Mai
02.05.07 Trance Connection w./ Marco V, Cosmic Gate, Sean Tyas, 4 Strings, John O'Callaghan... @ Spodek Hall - Katowice (PL) infos
04.05.07 Armin van Buuren Only @ Kaufleuten - Zürich (CH) more infos soon
04.05.07 Marco V + Brian Cross @ She Discoteca - Vilassar de Mar/Barcelona (ES) infos
05.05.07 Joop & Leon Bolier @ Illusion - Lier (BE) infos
05.05.07 Protocol w./ Sean Tyas, Cosmic Gate, Bas & Ram, Jochen Miller... @ AStA Dance Theater - Den Haag/The Hague (NL) infos & infos
08.05.07 Mayday Russia @ St Petersbourg (RU) more infos soon
11.05.07 Ferry Corsten @ MAD - Lausanne (CH) more infos soon
17.05.07 ASOT 300 w./ Armin van Buuren, Marco V, Rank 1, Menno de Jong @ Pettelaarse Schans - Den Bosch (NL) infos
19.05.07 Tiësto In Concert @ Ethias Arena - Hasselt (BE) TBC...
19.05.07 Klangfarben pres. Stoneface & Terminal Album Release Party @ Universal D.O.G. - Lahr/Schwarzwald (DE) more infos soon
19.05.07 Markus Schulz @ Illusion - Lier (BE) infos
25.05.07 John Digweed @ The Loft - Barcelona (ES) infos
26.05.07 Sensation White Latvia 2007 @ Arena Riga - Riga (LV) infos
26.05.07 Trance Gate Special Trance Classixx w./ Manuel Le Saux @ Humus Club - Biassono/Milan (IT) infos
27.05.07 Club Elite Night w./ M.I.K.E., Andrew Bennett, John 00 Flemming @ Illusion - Lier (BE) infos
27.05.07 Gatecrasher Summer Soundsystem 2007 @ Lotherton Hall - Leeds (UK) infos
27.05.07 Time Unlimited 3 w./ DuMonde, Ralph Fridge, Koris... @ MOA Club - Genève infos
31.05.07 Tiësto in Concert "Elements of Life" Day 1 @ Gelredome - Arnhem (NL) infos

Juin
01.06.07 Armin van Buuren @ She Discoteca - Vilassar de Mar/Barcelona (ES) infos
01.06.07 Tiësto in Concert "Elements of Life" Day 2 @ Gelredome - Arnhem (NL) infos
01.06.07 Hernán Cattaneo @ The Loft - Barcelona (ES) infos
02.06.07 Tiësto in Concert "Elements of Life" Day 3 @ Gelredome - Arnhem (NL) infos
02.06.07 Sensation White Czech Republic 2007 @ Sazka Arena - Praha/Prague (CZ) infos
16.06.07 Defqon.1 @ Almere Strand - Almere (NL) infos
16.06.07 Menno de Jong pres. Intuition Sessions: CD Release Party @ Studio 80 - Amsterdam (NL) infos
28.06.07 Aly & Fila @ Club Heaven - London TBC...
30.06.07 LOVE w./ Jon O'Bir @ Illusion - Lier (BE) more infos soon
30.06.07 Wildchild OUTSiDE @ Shoreditch Park - London (UK) infos
30.06.07 Renaissance 15th Anniversary: Wild In The Country @ Knebworth Park - Hertfordshire (UK) infos

Juillet
01.07.07 Love Family Park 2007: Liebe Im Park @ Mainwiesen - Hanau (DE) infos
05-07.07.07 Red Rock Festival w./ Faithless, Daft Punk... @ Rockhal - Esch-sur-Alzette (LU) infos
06.07.07 The Love From Above 2007 @ Arena Berlin - Berlin (DE) infos
07.07.07 Sensation White @ Amsterdam ArenA - Amsterdam (NL) TBC...
14.07.07 Sensation Black @ Amsterdam ArenA - Amsterdam (NL) TBC...
14.07.07 Dance Valley 2006 @ Spaarnwoude - Amsterdam (NL) TBC...
20-21.07.07 Sunrise Festival 2007 @ Amfiteatr - Kołobrzeg (PL) infos
21.07.07 Extrema Outdoor @ Recreatiepark - Busloo (NL) TBC...
27-28.07.07 Global Gathering (UK) @ Long Marston Airfield - Stratford upon Avon (UK) infos
28-29.07.07 Tomorrowland 2006 @ Recreatiedomein De Schorre - Boom (BE) TBC...

Août
03-05.08.07 Nature One @ Raketenbasis Pydna - Kastellaun/Hunsrück (DE) TBC...
04.08.07 Sensation White Portugal 2007 @ Estádio Algarve - Faro (PT) more infos soon
25.08.07 South West Four London @ Clapham Common - London (UK) infos
25.08.07 Creamfields UK 2007 @ Daresbury, Halton (UK) infos

Septembre
08.09.07 Q-Base @ Airport Niederrhein - Weeze (DE) more infos soon
14.09.07 Illusion 20th Anniversary @ Sportpaleis - Antwerpen/Anvers (BE) infos

Octobre
22.10.07 Mayday Hungary @ Budapest (HU) more infos soon
xx.10.07 Bonzai Label Night: Bonzai meets Klangfarben w./ Airwave + Ferry Tayle (Live), Andy Tube & Miller (DJ Set) @ Universal D.O.G. - Lahr/Schwarzwald (DE) TBC...

Novembre
10.11.07 Mayday Poland @ Katowice (PL) more infos soon

Last edited by maxxyme on Apr-25-2007 at 14:35

Old Post Apr-06-2007 06:39  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Danny Howells a Paris la semaine ou je suis a Vienne. Non mais c'est pas possible depuis tout ce temps que j'attend de le voir J'me rassure en me disant que ca aurait fait comme ttes ces fois pr Petter...

Old Post Apr-06-2007 07:14  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Originally posted by JLP
Danny Howells a Paris la semaine ou je suis a Vienne. Non mais c'est pas possible depuis tout ce temps que j'attend de le voir J'me rassure en me disant que ca aurait fait comme ttes ces fois pr Petter...

tu peux te rassurer en te disant qu'au mieux il repassera dans 6 mois, au pire dans 1 an...
(l'avais déjà loupé l'année dernière pour ma part )

Old Post Apr-06-2007 07:39  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alexgs
tranceaddict in training

Registered: Oct 2005

Encore et toujours merci Maxxyme pour ton agenda soirée.

Par contre, je dois etre miro car je vois pas la soirée à Paris avec Danny Howells. Quelqu'un peut donner plus d'info car ca m'interresse bien!!

Old Post Apr-06-2007 08:40  France
Click Here to See the Profile for alexgs Click here to Send alexgs a Private Message Add alexgs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Originally posted by alexgs
Encore et toujours merci Maxxyme pour ton agenda soirée.

Par contre, je dois etre miro car je vois pas la soirée à Paris avec Danny Howells. Quelqu'un peut donner plus d'info car ca m'interresse bien!!

De rien, et la soirée est bien là:
quote:
13.04.07 King$ w./ Danny Howells, F.E.X @ Mix Club - Paris infos

Old Post Apr-06-2007 08:47  France
alexgs
tranceaddict in training

Registered: Oct 2005

Merci.

Dire que ce week end la je suis à Amsterdam et qu'en plus, ya pas de soirée qui sort vraiment du lot la bas le week end du 13-14.

Pour couronner le tout, nos amis de TA-NL m'ont dit que les boites de trance à Amsterdam avaient toutes disparues... Je sais meme pas où aller... Enfin bon, sauf conseil de votre part, j'improviserai le soir meme.

Old Post Apr-06-2007 08:54  France
Click Here to See the Profile for alexgs Click here to Send alexgs a Private Message Add alexgs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Pour couronner le tout, nos amis de TA-NL m'ont dit que les boites de trance à Amsterdam avaient toutes disparues... Je sais meme pas où aller... Enfin bon, sauf conseil de votre part, j'improviserai le soir meme.

Faut tester les boîtes Hardstyle ou Hardcore...

Old Post Apr-06-2007 09:36  France
djmindreaper
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2004

quote:
Merci.

Dire que ce week end la je suis à Amsterdam et qu'en plus, ya pas de soirée qui sort vraiment du lot la bas le week end du 13-14.

T'as des soirées trance tous les WE à Amsterdam, même si c'est pas toujours EXCLUSIVEMENT trance.

En l'occurence le 14 tu vas pouvoir aller à une pure soirée trance. Ca se passe au Lexion à Westzaam (20km au Nord Ouest d'Amsterdam). Ca s'appelle "Infinity" et y'a plein de bons DJs dont Spider, Mark Norman etc.

Dress code: blue jeans/ blanc ou argent.

De 23h à 6h. Ca va être une très grosse soirée dans une très grosse boite!!

Old Post Apr-08-2007 13:29  Spain
Click Here to See the Profile for djmindreaper Click here to Send djmindreaper a Private Message Add djmindreaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmindreaper
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by maxxyme
Faut tester les boîtes Hardstyle ou Hardcore...

Ou jumpstyle, c'est quand même beaucoup plus proche de la trance que le hardstyle! Quand c'est du bon jump c'est trop trippant malheureusement c'est rare...

Old Post Apr-08-2007 13:32  Spain
Click Here to See the Profile for djmindreaper Click here to Send djmindreaper a Private Message Add djmindreaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

DJ Tarkan aux bains douches le 25 mai !!!

Old Post Apr-10-2007 10:04  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Achetez vos préventes pour DEEP DISH & PETE TONG AU MIX !
Envoyé par: luckyl (---.w82-120.abo.wanadoo.fr)
Date: sam 7 avril 2007 21:28:33

Pete Tong ---> Samedi 05 Mai
Deep Dish Feat. Ali 'Dubfire' --> Vendredi 18 Mai

PREVENTES DISPONIBLES SUR WWW.FNAC.COM & DANS TOUTES LES FNAC

Pete Tong: http://www.fnacspectacles.com/place...-TONG-PTONG.htm
(25 euros)

Deep Dish:
http://www.fnacspectacles.com/place...FIRE--DEEPD.htm
(25 euros)

Old Post Apr-10-2007 11:16  France
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
2 Many DJ @ B Box

Préventes

La boite est à 5 min de chez moi pour ceux que ça intéresse

Old Post Apr-10-2007 11:22  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help ID This [2003] [17]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBody Shock - "Ghosts In The Church" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:25.

Forum Rules: