aaah het duurt nog zo lang. potverdorie zeg, laat die wedstrijd maar beginnen en pak het bier!
Feyenoord naar de finale!
___________________
Apr-11-2002 14:41
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
hey, ik ga zeker eem kijken, ben niet een echte feyenoord fan, check me avater, maar als een nederlandse ploeg tegen een buitenlandse moet, bennik off course voor de nederlandse
ent zal een mooie wedstrijd worden, inter moet nu wel, dus zal mij benieuwen
GrtZ
___________________
I hate the global warming hoax
Apr-11-2002 14:44
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Ik heb in Ned niet echt een favo zoalng ze t Europees niveua maar goed doen vinkt best.
En DJ Siesta, jij bent gewoon een Leech-Tukker
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Apr-11-2002 14:56
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Re: Heeft iedereen ook al de kriebels!?!
quote:
Originally posted by Nook
aaah het duurt nog zo lang. potverdorie zeg, laat die wedstrijd maar beginnen en pak het bier!
Feyenoord naar de finale!
WOOOOOOHOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO Rotterdam de hardsteeeeeeeee
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Apr-11-2002 15:12
arrows
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Location:
jah..tijd om die arrogante italianen ff een lesje te leren
Apr-11-2002 17:04
Joost008
...Walking on Clouds...
Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands
Tsja ik ben dan wel Ajacied maark hoop wel dat feyenoord wint hoor!
Moet ook vast wel lukken lijkt me zo, van mij mag Feyenoord straks de UEFA-Cup winnen als Ajax maar landskampioen wordt (en Amstel-CUP Winnaar )
Grtz
___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....
My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
Apr-11-2002 17:13
aphex
Het luie zakje mens, enzo
Registered: Jun 2001
Location: Planet Trance
Ach een mooi moment om je mp3 collectie te sorteren aangezien Voetbal maar een beetje debiel is :P
(Flame me, ojeah)
___________________
If You Handle The Needle U Gotta Handle The Truth
Apr-11-2002 17:13
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Ofcuz moeten ze winnen en daarbij dan ook nog landskampioen worden
Maar eerst dit maar s......WHOEJ!
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Apr-11-2002 17:32
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
et zal vrij zwaar worden vanavond..want ono doet nie mee :S en die kut italianen moeten nu wel omdat ze ook al van atalanta verloren hebben in hun competitie, dus ze zullen wel extra gebrand zijn om te winne... maar goed feyenoord was tegen nac ook nie echt geweldig dus wie weet op naar de finaleee