Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het officiële Gaming Topic
Pages (57): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
Het officiële Gaming Topic

Na de thread van Snuggle over het kopen van een spelcomputer leek het mij wel een leuk idee om een algemeen topic hierover te openen. In deze thread kun je over alles m.b.t. Gaming hebben, ook over cheats en dergelijke onzin.

Ikzelf heb sinds een paar maanden een PS2 en ik vind Metal Gear Solid, Gran Turismo en Jak & Daxter echt helemaal geweldig. Ook ben ik vandaag begonnen met het spelen van The Sims 2, ook helemaal top. Heb vorige maand ook Doom 3 gedownload maar ik vond daar niet veel aan, veel te donker vond ik.

Binnenkort is het weer kerst en Sinterklaas en zullen er weer een heleboel topgames uitkomen zoals Halo 2, GTA: San Andreas, Gran Turismo 4 (alhoewel deze wellicht is uitgesteld) enz. Ik ga zeker GTA: San Andreas kopen, want dit gaat een absolute topper worden, alleen jammer dat de PC-versie pas in 2005 uit gaat komen

Old Post Sep-18-2004 14:24 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

Hehehe, ik heb ook een playstation2, in mijn optiek nog steeds de beste console. Ik ben het met Blik eens: ook ik ga GTA San Andreas binnenhalen, zodra hij uitkomt. Deze game wordt echt top!

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Sep-18-2004 14:32 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Full Spectrum Warrior demo net gedownload, vind het godse irritant spelen, enige wat je kan doen is die gasten aansturen en opdrachten geven en niet zelf even lekker rambo spelen. Graphics zagen er wel onzettend goed uit, speelde ook heel vlot.

Gisteren Call Of Duty: United Offence ook maar eens uitgespeeld Helaas net als Medal Of Honour en originele Call of Duty zo ontzettend scripted met 0,0 vrijheid om te lopen en te doen wat je wilt. Bovendien worden sommige scenario's looped en herhaald net zolang tot je een checkpoint bereikt, voorbeeld: de bestorming van een russische stad die helemaal in puin lig. Je schiet iemand neer en 2 seconden later staat ie er weer. Pas als je een stukje bent doorgelopen gaat het spel weer verder. Mooie graphics maar totaal geen (her)speelbaarheid.

Voorlopig blijf ik PlanetSide en FarCry doen, Doom3 sloeg nergens op. Alle hoop op Half-Life2 staan nu...

Old Post Sep-18-2004 14:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Ik ben eergister even bij de freerecordshop geweest voor de actie 3 halen 2 betalen(xbox). Heb Silent hill 4; The room, Hitman 2 en GTA3 en Vice City (2 in 1 pack) gekocht. Hitman 2 is wel een spel waar je geduld voor moet hebben (niet echt wat voor mij maar goed vind het nog leuk). Silent Hill 4 is echt te vet. Game opzich is vaag maar de hele sfeer e.d. echt te vet echte horror game en GTA is gewoon lekker lomp rammen

Wat ik nog ga kopen dit jaar of volgend jaar: Half life 2, fable en halo 2. Tactische spellen zijn niks voor mij doe mij maar lekker lomp schieten

Eindelijk sinds jaren weer goed gamen want voor de pentium 1 hier thuis is echt geen leuk spel meer te vinden (al jaren)

Old Post Sep-18-2004 14:50  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Is er niet een spel wat we met zijn alle kenne spelen.
Weet nog dat ik 2 jaar geleden Black Hawk Down op mijn pc had en daar elke minuut van de dag online mee speelde.
Met zijn 20tigen in een veld op elkaar knallen....heerlijk

Old Post Sep-18-2004 16:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Ik heb een Xbox, maar doe er geen flikker mee. Die spellen zijn veel te duur allemaal!

Old Post Sep-18-2004 16:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Chicane
Alle hoop op Half-Life2 staan nu...

jarenplan voordat dat spel uitkomt
Heb net een nieuw systeem aangeschaft met eindelijk is een goeie videokaart dus ze mogen wel is opschieten.

Verder koop ik 100% GTA: San Andreas voor de PS2 en waarschijnlijk MGS: snake eater en Midnight Club: the dub edition.
Gran Turismo ziet er waarschijnlijk wel weer gelikt uit, maar ik vind t al weer een heel stuk minder als je nog steeds de autos niet in puin kan rijden + dat er in de vorige delen niet echt snelheids gevoel in zat. (iig als je het vergelijkt met bijv de NFS serie)

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post Sep-18-2004 16:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Ik was helemaal game-freak, dus ik heb nog een stel (oude) consoles thuis staan. Aangezien ik vooral liefhebber was van SEGA heb ik de Saturn en Dreamcast staan, helaas zijn beide consoles geflopt. Vooral de Dreamcast was helemaal en was misschien wel een betere console als de PS2.

Ik heb ook nog een N64 en PS2 thuis staan. PS2 is voornamelijk bedoelt voor Final Fantasy spellen want die roeleren big time. Heeft iemand btw al FF XI op de pc, want ik wil weten hoeveel maandabo je moet betalen om dat spel online te spellen.

De laatste paar jaar game ik niet meer zo vaak, zo nu en dan zit ik een uurtje te game en op dit moment vooral oude SNES en Megadrive games dmv emulators op de pc, want ik vind die oude games vaak vermakelijker als de hedendaagse games, waar alles er steeds mooier en gaver uit moet zien, maar de gameplay wordt er bij de meeste spellen niet beter van.

Down-Under was da bomb

Old Post Sep-18-2004 17:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

speel laatste tijd veel oude scumm games: Monkey island en Indiana jones (fate of atlantis) en ben van de week begonnen met jedi academy.

Old Post Sep-18-2004 17:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ben nu volgas bezig met Burn Out 3!! Super PHAT!!!! maar heb hem bijna al op 100%. Dan ga ik er mee op X-box live!! Verder heb ik ook Riddick en Sudeki gekocht maar nog niet gespeeld!

Verder ga ik binnenkort kopen

Halo 2
GTA: San Andreas
Killzone
Silent Hill 4
Fable
GT 4
Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth
Leisure Suit Larry Cum Laude
En natuurlijk PES4 en wel voor de X-box want daar word hij wel live op en op de PS2 niet.
Allemaal te brute spellen!!

Wat een mooie tijd is dit toch ook voor nieuwe spellen.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Sep-18-2004 17:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002

Wat ik op dit moment speel... natuurlijk PlanetSide... een Massive Online Battleground.. en nog steeds Colin McRae Rally 4, kan er geen genoeg van krijgen. Helaas doet CMR 2005 het niet op mijn PC (foute videokaart), en ik ben wel benieuwd naar The Sims 2 (The Sims heb ik ook best veel gespeeld)...

Old Post Sep-18-2004 18:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Mario Kart en International Superstar Soccer Deluxe op de SNES
Mario Kart op de GBA

Old Post Sep-18-2004 18:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het officiële Gaming Topic
Post New Thread    Post A Reply

Pages (57): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnyone ever heard this before [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ 2L8 - "Too Late" [2014]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:37.

Forum Rules: