Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Echt VUIL!!!
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001
Echt VUIL!!!

Las k net ff op teletekst...

quote:
Minister Korthals van Justitie heeft zijn collega's in de VS op de vingers getikt over de arrestatie van de 23-jarige Utrechtenaar Menno B. Dat zei Korthals in de Tweede Kamer. B. is in Chicago opgepakt wegens poging tot seks met een minderjarige. Korthals verwijt de VS uitlokking. Die opsporingsmethode is in Nederland streng verboden.

De man reisde in augustus naar Chicago om een 14-jarig meisje te ontmoeten dat hij had leren kennen via een chatbox. Het meisje bleek een volwassen agent van de Amerikaanse opsporingsdienst FBI. Toen B. in Chicago aankwam, werd hij direct door de FBI opgepakt.

Om een zware straf van maximaal vijftien jaar te voorkomen, heeft B. toegegeven dat hij met het 'meisje' heeft gekletst over seks. Nu hangt hem een straf van 24 tot dertig maanden boven het hoofd. Aan het einde van de volgende maand doet een Amerikaanse rechter uitspraak over de zaak.

In Nederland is de methode van de FBI, uitlokking, streng verboden. "We hebben laten weten deze hele gang van zaken allesbehalve fraai te vinden en dat we hier bepaald niet van houden", aldus Korthals. De chatsessie van de man is in Nederland niet strafbaar.

Waar slaat dit nou op?! Je gaat je tog niet voor de lol voordoen als 14-jarig meisje op de chatbox om zomaar een WILLEKEURIG persoon, die verder (waarschynlyk) nix fout doet in het leven, te lopen naaien?! ***-Amerikanen (nou ja, niet alle natuurlyk ) denke echt dat ze alles kunne maken!!

zag ook laatst een Amerikaanse reality show op tv... Zo'n gore vuile politie-wyf ging doen alsof ze prostitué was. Ging ze ZELF naar een ouwe netjes uitziende vent toe, die misschien wel depressief was of wanhopig, en ging ze hem ZELF versieren. Toen viel op een gegeven moment het 'magische' woord en BAM zooitje FBI-gasten erop afgestormd... Nou, trots dat ze waren dat ze deze 'zware' crimineel hebben gearresteerd !!

Nee, dat Amerikaanse systeem klopt egt van geen kanten... (nee, k ben niet anti-amerika, zoals een aantal vrienden van my dat wél zyn. maar ook duidelyk niet pro )

ltr

Old Post Apr-11-2002 23:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sandman
Motorcycle addicted

Registered: Oct 2000

Amerikanen vind ik daarin echt zwak... Lekker uitlokken.

Laat ze wat beters doen of zo..... zoals parkeerbonnen uitschrijven of zo

Die Menno zelf spoort volgens mij ook niet helemaal... je gaat toch niet een 14 jarig meisje ontmoeten..... laat maar, hier over doe ik geen uitspraken

Verder vind ik dat er geen kont klopt van dat amerikaans rechtsstelsel. 1 voordeel wel --> de straffen zijn iets zwaarder dan in Nederland. voorbeeldje: moord krijg je in Amerika heus geen 240 uur werkstraf!

Sandman

As a final touch, God created the Dutch

Old Post Apr-12-2002 08:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sandman Click here to Send Sandman a Private Message Add Sandman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

het probleem met Amerikanen is dat ze zich superieur voelen tengenover de rest van de wereld.........

Old Post Apr-12-2002 08:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

echt wel een vuile streek, maarik vind het ook wel dom aan de ene kant, ik bedoel je gaat toch niet naar iemand toe omdat je hem/haar alleen van het chatten kent. bel dan iig wel fftjes zodat je weet met wie je praat

Old Post Apr-12-2002 09:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Amerika zuigt echt kwa wetgeving........stelletje egoisten....

Stel dat de kat van je buren je goudvis opeet...ken je al snel 5000$ eisen via de rechtbank.......emotionele waarde......rot op.............stelletje hoeren....

Old Post Apr-12-2002 09:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by DJ Bazz
echt wel een vuile streek, maarik vind het ook wel dom aan de ene kant, ik bedoel je gaat toch niet naar iemand toe omdat je hem/haar alleen van het chatten kent. bel dan iig wel fftjes zodat je weet met wie je praat

zonder meer ff naar chicago vliegen om iemand die je via een chat hebt ontmoet te ontmoeten :|

Old Post Apr-12-2002 14:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by serialkillah

zonder meer ff naar chicago vliegen om iemand die je via een chat hebt ontmoet te ontmoeten :|

die gast woonde al in Amerika zelf, hij word nu verdacht van dat die naar Amerika ging zodat die sex met minderjarige meisjes kon hebben echt rare mensen die Amerikanen

Old Post Apr-12-2002 15:23 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Boss
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
Jester Re: Echt VUIL!!!

quote:
Originally posted by Apoptosis
.....Utrechtenaar Menno B....

Menno Buch moest nadat zijn concept voor het houden van orgies in het Gelredome niet door kon gaan natuurlijk weer 'ns iets anders uitproberen he......

Maar goed, Amerikanen zijn gewoon behind.....doe je weinig aan he....

Old Post Apr-12-2002 16:45  Tuvalu
Click Here to See the Profile for Boss Click here to Send Boss a Private Message Add Boss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Beetje bizar: die Menno had toch als ie had gewild hier met een meisje van 14 kunnen chatten en sex mee kunnen hebben? Komop zeg, als je 23 bent, dan scheelt het maar 9 jaar. 14 is een acceptabele leeftijd om sex te hebben tegenwoordig, behalve in amerika... Erg raar trouwens dat daar dan wel het hoogste percentage tienermoeders is (meisjes van 13/14 die kinderen hebben of kinderen willen)
Beetje tegenstrijdig toch?

Even terug naar die Menno: het scheelt dus maar 9 jaar. dat is al minder dan het verschil tussen Donna en RV (toch?). Het was wat anders geweest als dat 'meisje' 9 was geweest, dan is ie gewoon pedo. Maar veel meisjes van 14 zien en doen erg volwassen. Hoe kan zo'n gast in vrij Nederland nou weten dat ie iets fout doet, dat ie daar 15 jaar voor kan krijgen?

Misschien was het een pervert, misschien ook een naieve jongen die verliefd was geworden (leeftijd doet er dan niet toe).
In Amerika kloppen veel dingen gewoon niet, zijn ze heel erg tegen sex (en waar komen alle sexfilms vandaan?), en zitten ze zich op te vreten over bizar kleine onbelangrijke dingen, terwijl er onder hun neus dingen gebeuren waar je u tegen zegt, en die ze door de vingers zien... machtsmisbruik ten top.

Vrienden van me wonen in amerika, die zijn al tig keer gearresteerd, o.a omdat ze een keer een leeg blikje bier in de auto hadden , en een keer omdat ze op een feest waren waar een drinkin-area was: je mag dan alleen alcohol drinken in een straal van 5m om de bar heen. Zij was er dus ietsje buiten gaan staan....
Nou vraag ik je...

Old Post Apr-12-2002 16:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ChooChoo
Junktion

Registered: May 2001

Eye-Riz: Sorry hoor, maar ik vind het verschil tussen 14 en 23 jaar groter dan het aantal jaren dat ertussen zit(als je begrijpt wat ik bedoel). Ik bedoel dat meisje zit net een paar jaar in de pubertijd en die gozer is allang volwassen! Als het meisje nou iet wat ouder was geweest, dan had het misschien nog gekund in mijn mening. Als je 14 bent ben je eigenlijk nog een beetje een kind. Daarom vind ik het wel naar pedo neigen.
Alleen dat echt uitlokken van die FBI agenten vind ik echt triest (Ga eens echte criminelen pakken!). Wat dat betreft klopt heel Amerika van geen kanten.

greetz

3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point

Old Post Apr-12-2002 17:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for ChooChoo Click here to Send ChooChoo a Private Message Visit ChooChoo's homepage! Add ChooChoo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

[GROF]
Hoe neuk je een meisje van 14 tussen de tieten?

Door haar borstkas in te slaan!
[/GROF]

Maar dat terzijde...

23 en 14 kan best als je t wil. Ikzelf zou t niet doen, maar je hebt er altijd mensen tussen zitten die daar wel bevrediging in vinden.

Old Post Apr-12-2002 17:20 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

23 en 14 kan best als je t wil. Ikzelf zou t niet doen, maar je hebt er altijd mensen tussen zitten die daar wel bevrediging in vinden.

whaha ja dat wel.. lekker strak enzo..

Maar k weet niet.. aan ene kant vind ik dit wel laag enzo.. maar aan de andere kant hoor je weer lekker zon half verhaal..wie weet is deze menno wel een vooraanstaand psychotisch serieverkachtertje.. verrot mij wat hoe zo iemand gepakt word..

kijk die kindertjes die in hun jeugd al vogeltjes dood maakten en brandje stichten (heel makkelijk gezegt) zouden later weleens het verkeerde pad op kunnen lopen endan bedoel k niet drugsbarronnetje spelen maar.. mense verkrachten vermoorden brand stichten etc.. van die mensen die 40 jaar tbs krijgen en verders gewoon vrij rondlopen..

kijk als ze nou zo iemand hebben gepakt.. moge ze em afmaken ook van mij.. huub huub huub

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Apr-12-2002 17:39 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Echt VUIL!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Judge Jules ID ? [2009] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackImpact - "Inspiration" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:46.

Forum Rules: