försökte spela in en mix idag men slutade med att jag trixade och fnulade så länge att den aldrig blev klar.
keft att folk ska gå vidare på röster, då handlar det ju bara om vem som har mest ork att fixa fram folk som röstar.
fast det finns väl en jury? house maffia grabbarna??
jo men för att dom ska bedömma din mix ska du först ha fått en väldans massa röster som jag förstår det, Alex Moreno låg stabil etta när jag kollade sist
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
hihi. Moreno spelade i Halmstad i onsdags. Polaren var där. Han har ännu inte riktigt förståt att man inte går fram och säger till vad en DJ ska spela. När han hur som helst bad honom spela något med Trentemöller svarade Moreno: "Trente-vem??"
Registered: Nov 2004
HAHA såg precis att det endast är 7st som laddat upp en mix från Danmark! Är man bokförd i danmark ska man inte tveka att ställa upp, det går 6st till varje semifinal (en semi i varje land) och blir man utsedd till topp 2 vinner man en pioneer efx-1000
Menar du den elektroniska undergroundscenen Stureplan?
May-20-2007 20:46
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Nu på torsdag är MTV Selected på trädgårn här i Gbg. Och nya på lineupen är Laidback Luke och Henrik B
Jun-02-2007 18:12
nicokick_89
tranceaddict
Registered: Jul 2006
quote:
Originally posted by Laszlo
hihi. Moreno spelade i Halmstad i onsdags. Polaren var där. Han har ännu inte riktigt förståt att man inte går fram och säger till vad en DJ ska spela. När han hur som helst bad honom spela något med Trentemöller svarade Moreno: "Trente-vem??"