|
Re: Progressive trance
| quote: | Originally posted by RebeL9
Finns det fler här som börjat tröttna på all sliskig och tjatig vocaltrance? Fler som börjat intressera sig för progressive trance?
Själv gillar jag producenter som Chab, Bedrock, James Holden, Praha, Max Graham, Fred Numf, Sander Kleinenberg, Deep Dish, Sasha mfl
mörk trance som går på djupet.
Testa gärna |
Samma här. Så mycket som jag älskar uplifting, så har jag börjat lyssna mer och mer på progressive. Max Graham, Sasha och Nick Warren är favoriterna.
Om man lyssnar på ett nytt set av t.ex. Ferry Corsten så har man redan hört i stort sett alla låtarna, men om man sedan hör ett Sasha set så är låtvalet mycket mer varierat och (för att använda ett otroligt töntigt ord) underground..
Det är svårt att jämföra dock eftersom är helt olika musikstilar trance och progressive...
En proglåt rekomendation: Delerium - Silence (Sanctuary remix)
|