|
|
|
|
 |
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
|
|
|
Max Bezoekers: 20.000
Prijs: 40 Euro
Line Up:
8.00-10.00 Sander Kleinenberg
10.00-12.00 Airwave vs. M.I.K.E. Back 2 Back
12.00-14.00 Matt Hardwick
14.00-16.00 DJ Tiesto
16.00-19.00 Paul van Dyk (3 uur Durende Set)
Last edited by Biohazard on Jan-04-2003 at 21:41
|
|
Jan-04-2003 17:49
|
|
|
 |
 |
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001
|
|
|
Ik zou het in een middelgrote tent houden, beetje HMH idee. Verder entree van alleen 20 jaar of ouder om het TMF gehork te filteren. Niet veel meer tickets verkopen dan dat het gebouw aankan zodat er genoeg ruimte is om te bewegen, te dansen en te chillen. Verder een super strenge drugscontrole om zoveel mogelijk zombies en hee hoo'ers te ontmoedigen. Ik zou graag publiek willen zien wat niet voor de wijven komt, maar voor de muziek.
Daarnaast moet er veel aandacht aan ambience en decor gedacht worden, dus veel plekjes waar groupen mensen samen kunnen zijn om lekker te ouwewijven of voor TranceAddicts om te meeten Ook moet de DJ midden in het publiek staan, niet ver boven of ergens weggestopt, nee midden in het publiek. Ze moeten niet mega-l33t zijn om bv geen hand te geven, praatje te maken of handtekening uitdelen.. maar contact met het publiek is important, dat maakt je set of breekt hem.
Verder, line-up wat iedereen een beetje aanspreekt: Tiesto, Armin, Ferry, Astrid en Cor Fijneman voor de trancers. Sander Kleinenberg, Johan Cyber, Faro, Fred Numf, Jaimy en San voor de proggies. Marco V, Michel de Heij, LeBlanc, Montana, Berry van Gardingen voor de stampers. En tot slot Erick E, Emjay, Cross, Roog, Laidback Luke, Olav Basoski en Lucien Foort voor mensen die ook van iets anders houden.
Mijn feest zal dus een dure aangelegenheid worden, maar denk met zo'n line-up dat niet veel mensen thuis zullen blijven. Ik zou graag het underground gevoel terug willen zien komen op een house-party. Mensen het gevoel geven dat ze deel zijn van iets moois en dat niet alleen de DJ de avond maakt, maar iedereen moet een steentje bijdragen aan een perfecte sfeer. Zeg maar een Dutch Dimension idee, maar dan iets massaler als Mysteryland met de sfeer van een kleine club waar iedereen elkaar kent en respecteerd.
Utopie? 
Jan-04-2003 18:07
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Ik heb zelf vooral gekozen op dj's die ik bijna nooit live heb gezien.
Als ik zou moeten kiezen voor dj's die ik wel gezien heb, zou het er wel wat anders uitzien.
Dan zou het denk ik zo zijn: 3 KLEINE zalen: Progressive/Trance -- Techno -- Oldschool.....waarbij de sfeer netzo is als op Nexus, en de deco ook! 
Progressive/Trance
Eye-Riz
Stigma
Jamie
Misjah Helsloot
Fred Numf
Sander Kleinenberg
Techno
Oliver Lieb (als opwarmertje)
Montana
Carl Cox
Bellie
Oldschool
Gewoon de hele avond OLDSCHOOL knallers zoals op Houseparty 2, SpeedyJ-Pullover , Human Resource-Dominator etc, en de dingen van Thunderdome 10 en daarvoor..... met bv Buzz Fuzz / The Prophet die dit in elkaar draaien met special appereance...3 Steaps Ahead... Als DAT nou eens zou kunnen.
Misschien zelfs nog een clubzaal, waar de hele avond Olav Basoski Back2Back draait met Erick-E, just like old days (Fresh Fruit & de legendarische WORK-cd's).....en daarbij Lexy & Paul K., de Maydaygangers........
...now i'm going to dream on 
Greetz,
SnuggLe
Jan-04-2003 18:35
|
|
|
 |
 |
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
|
|
ik zou een event over meerdere dagen doen, met de sfeer van Innercity 2000. dat was echt het toppunt van een houseparty.
ik zou dj's uitnodigen die een crowd echt kunnen laten springen,
bijv. PvD, Rank 1, Armin voor de trance fans,
voor de hardere mensen Dana (natuurlijk ), Technoboy, Gary D,
en voor de techno fans Mauro Picotto, Chris Liebing, Kay D Smith
ik zou de dj's dan niet 2 uur geven maar 4 uur, kunnen ze veel beter een sfeer creeren. ook geen lelijke intro's voordat de dj begint (zoals TE en IC), maar gewoon een MC die in het begin zegt "put your hands together for DJ blaat" en dan zich stil houdt 
fruit zou ik gratis weggeven, je hebt de vitaminen echt nodig voor zo'n feest
net als Chicane zou ik ook een leeftijdsgrens opstellen, niet jonger dan 20 jaar. dan komt er toch een veel volwassener en verstandiger publiek. op het eind zou ik een megavet vuurwerkspektakel organiseren
|
|
Jan-04-2003 19:20
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 02:20.
Forum Rules: