Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > à tous les dj's amateur belges
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
fatasy1515
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2006

Bonjour tlm,
(désolé de poster ca ici mais tous les dj belges franco viennent ici :s)

Je m adresse a tous les dj’s amateurs belges qui ont envie de se faire entendre.
Je propose de former une équipe (plus grande elle sera mieux ce sera) composée de dj principalement « Trance » mais la « House » et le « Jump » sont les bienvenus aussi ^^ (cela permettra de toucher un publique plus large). Je n’ai pas encor de plan concret mais le but est de se faire connaître en organisant de petites soirée et en faisant par exemple une radio sur le net. Je sais que la Trance n’est pas très populaire dans le sud de la Belgique mais c’est une occasion pour !

Si vous êtes intéressés mais ni Dj Trance , House ou JumpStyle contactez moi toujours et je verrai bien si ça s éloigne trop de l’ambiance voulue ou pas.

SVP répondez a cette adresse : [email protected]

Old Post Aug-06-2007 09:36  Belgium
Click Here to See the Profile for fatasy1515 Click here to Send fatasy1515 a Private Message Add fatasy1515 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Bon aller un peu d'aide. (Tu sais ce forum si j'étais pas là je ne sais pas comment il finirait...)

Alors:

Tom Neptunes
Jumptofab
Fabiesto
SL-K

Déjà là je t'offre le Saint Graal. Le seul problème c'est qu'ils sont FR. Mais avec un peu de persévérance ça peut marcher tu sais...

Aller bon courage sinon.

Old Post Aug-06-2007 17:32  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

A ben oui, on te souhaite vraiment bonne chance avec c't'équipe lo !!!

......C'est Minus et Cortex, c'est minus et Cortex... Cortexxx lleeee génnniiiee..... Miinnuuuss l'abbrruutiiiiiiiiiiiiiiiiiss !!!

Old Post Aug-06-2007 17:37  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Gameboy
A ben oui, on te souhaite vraiment bonne chance avec c't'équipe lo !!!

Old Post Aug-06-2007 17:42  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Old Post Aug-06-2007 17:45 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004
Moi je suis Wallon et je joue trance

Old Post Aug-06-2007 18:00  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

Old Post Aug-06-2007 18:01 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by _IDS_
Bon aller un peu d'aide. (Tu sais ce forum si j'étais pas là je ne sais pas comment il finirait...)

Alors:

Tom Neptunes
Jumptofab
Fabiesto
SL-K

oooooh putain!

Old Post Aug-06-2007 18:03  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Tom Neptunes
Jumptofab
Fabiesto
SL-K

Déjà là je t'offre le Saint Graal.

Old Post Aug-06-2007 18:11  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

Notre Objectif avec Tom et Silvermay c'est d'etre ds le top 10 d'ici la fin de l'année pour repésenté la Trance Française à l'International et on verra qui rigolera qd on aura des booking de pologne ou je ne sais ou (je précise, sans triche car les votes sont fait par des professionnels, pour des professionnels)

Old Post Aug-06-2007 21:09  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

quote:
Jumptofab

Pourquoi ???

Old Post Aug-06-2007 23:15  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Pousshin il ne mixait pas aussi

Je me lève et je confirme

Old Post Aug-07-2007 00:09  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > à tous les dj's amateur belges
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul Oakenfold Miami Track (UTM -Stream ?) [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTraffic Signs - The Big Fake [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:33.

Forum Rules: