|
|
|
|
 |
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000
|
|
|
May-16-2002 21:51
|
|
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
komt ie nou mee!
als ik dit geweten had...
(ok, ff serieus, ze hebben wel een paar chillen idtjes, maar op essentiele vlakken schieten ze wel een beetje te kort... kmoet wel bekennen dat ik nog nie alles gelezen heb, maar dat iedere dag een feest moet zijn spreekt me wel aan eigenlijk )
EDIT: ik zie er toch maar vanaf:
| quote: | 3) Willen is niet langer kunnen.
Veel overtredingen kunnen fysieker worden bestraft. Zo kan een herhaaldelijk snelheidsovertreder een verplichte snelheidsbegrenzer in zijn auto geplaatst krijgen, zodat hij simpelweg niet meer te hard kan rijden. Het vrijwillig plaatsen van zo'n apparaat kan weer voorkomen dat hij 'per ongeluk' te hard rijdt, zodat dat niet meer als smoes kan worden aangevoerd. Op deze manier hoeft er alleen 'gejaagd' te worden op nieuwe overtreders, terwijl de oude overtreders via GPS en internet door thuiswerkers kunnen worden gecontroleerd (als onderdeel van de straf), wat weer een taakverlichting is voor 'het blauw op straat'.
|
maar deze is:
| quote: | 07) Jeugdcriminaliteit:
Naast bestrijden van de symptomen, moet er ook meer aandacht komen voor het voorkomen. 'Opvoedcursussen' voor (aspirant-)ouders en een betere informatievoorziening, moeten hierbij helpen. Het is namelijk curieus dat een van de belangrijkste taken in een mensenleven, het kunnen opvoeden van kinderen, als vanzelfsprekend wordt gezien |
vind ik niet slecht eigenlijk.....zeker niet nadat ik van mijn broer hoorde dat een groep snotapen van 12 jaar de parkeerplaats op zijn werk met auto's daarop gebombardeerd hadden met stenen (resultaat: diverse auto's zwaar beschadigd, diverse auto's zelfs total los)....
.... als je een beetje fatsoenlijk opgevoed bent doe je dat niet d8 ik...
Last edited by kolkiewolkie on May-17-2002 at 07:25
|
|
May-17-2002 07:16
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 12:09.
Forum Rules: