Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Aria Nightclub
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dJ_aXel
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2002
Aria Nightclub

J'voudrais savoir c'est quoi le # de téléphone du Aria.. mais pas celui du Info-Line.. j'ai beosin de contacter le DJ Booker du Aria, c'est très important!!!

Merci

Old Post May-01-2002 22:00  Canada
Click Here to See the Profile for dJ_aXel Click here to Send dJ_aXel a Private Message Visit dJ_aXel's homepage! Add dJ_aXel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SpoutnicK
DutchOrigin

Registered: Jan 2002

la meileur facon de contacter le DJ booker du ARIA c\est de lui laisser un message ici meme.....

ou bien pm moi je te dirai plus d'info

Bonne chance

If Pac-Man affected us as kids, we'd be running in dark rooms, munching magic pills and listenin to repetitive electronic music

Old Post May-02-2002 02:58  Lebanon
Click Here to See the Profile for SpoutnicK Click here to Send SpoutnicK a Private Message Add SpoutnicK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biggy
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001
Aria

[email protected]

Old Post May-02-2002 07:33 
Click Here to See the Profile for Biggy Click here to Send Biggy a Private Message Visit Biggy's homepage! Add Biggy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dJ_aXel
Supreme tranceaddict

Biggy, y'a une de mes amies qui t'a écrit à ce sujet, pis tu lui à jamais répondu

Old Post May-02-2002 10:55  Canada
Click Here to See the Profile for dJ_aXel Click here to Send dJ_aXel a Private Message Visit dJ_aXel's homepage! Add dJ_aXel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biggy
Supreme tranceaddict

Le problème est qu'il y a énormément de dj's qui veulent jouer au Aria.
Et j'ai déjà mes résidents et en plus plusieurs guest dj's alors je ne peux pas répondre à tout le monde à ce sujet.

Excuse-moi.

Old Post May-02-2002 13:41 
Click Here to See the Profile for Biggy Click here to Send Biggy a Private Message Visit Biggy's homepage! Add Biggy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Charlie
ARMIN ADDICT

quote:
Originally posted by Biggy
Le problème est qu'il y a énormément de dj's qui veulent jouer au Aria.
Et j'ai déjà mes résidents et en plus plusieurs guest dj's alors je ne peux pas répondre à tout le monde à ce sujet.

Excuse-moi.

Biggy... Je me demandais si par hazard... vous portiez un peu d'attention a ceux qui désire spinner au Aria...
si vous écoutez leurs démo.. ou ben vous vous en foutez totalement.
pourrais-tu me répondre de facon générale et non personnel, voir selon ton avis, comment la plupart des promoteurs réagissent a ceux qui applique à un club ou after.
Est-ce qu'un DJ qui a un talent fou, avec des tounes d'enfer mais qui n'a jamais eu la chance de spinner a qqpart a autant de chance qu'un ti klin dj ben ordinaire qui spin a plein de place et tout pasqu'il a des bon contacts ?

Tu sais... moi aussi je t'avais écrit a un sujet semblable mais je n'ai jamais eu de réponse.

Old Post May-02-2002 19:10  Lebanon
Click Here to See the Profile for DJ Charlie Click here to Send DJ Charlie a Private Message Visit DJ Charlie's homepage! Add DJ Charlie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biggy
Supreme tranceaddict

Pour être honnête, il faut qu'un dj fasse ses preuves au minimum avant de venir porter un demo.

Habituellement les up-coming dj's jouent dans des raves undergrounds ou des petits clubs. Souvent on entend leurs noms ressortir plus et c'est pour plusieurs raisons: soit ils sont vraiment bons, soit ils connaissent beaucoup de gens ou soit ils se démarquent des autres.

Old Post May-02-2002 19:31 
DJ Charlie
ARMIN ADDICT

Mais est-ce que vous écoutez ces démos là pareil ou ben c une perte de temps ?

Old Post May-02-2002 21:07  Lebanon
Click Here to See the Profile for DJ Charlie Click here to Send DJ Charlie a Private Message Visit DJ Charlie's homepage! Add DJ Charlie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Czaoth
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

What Biggy says makes sense, you can't start at that level. It's like any other job, you don't start at the top, you start at the bottom. Get experience and if you are good at what you do you move on to bigger and better things. Things rarely come easy!!

Old Post May-03-2002 02:09  Canada
Click Here to See the Profile for Czaoth Click here to Send Czaoth a Private Message Add Czaoth to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Aria Nightclub
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThis is ID-08. [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMauro Picotto - Spectra [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:08.

Forum Rules: