Joyi Biomehanika
Danny Rampling
Tom Harding
Dave Randal
Technasia
BK Marshall
Jefferson
CJ Mackintosh
Michel de Hey
Dave Angel
Graham Gol
Jean
JP
Geatano Parisio
Lucien Foort
Roog
Don Diablo
Erick E
Mar Y Sol
Mickey Finn
Fred Nasty
Guy Ornadel
Montana
Dwin
Rob Bright
FC Kahuna
Fred Numph
Dazzle
Cor Fijneman
Alex Ellenger
Marcello
Jurgen
Emjay
Johna Cyber
Mark van Dale
Simon Bassline
Smith
Mad Ed
Hepcat
Le Funkubine
Tyson
Unreal
Dick Spacey
Macey
Joost van Bellen
Timst'r
Odd Bod
Jefferson
Quinten de Rozario
Morpheus
Eva Gardner
Dame
Ambient Daan
The Well
Elay
Barthezz
Lab 4
Andian
Jose
ik weet trouwens niet of die klopt want op de Impulz-site is nog niks officieel bevestigd. maarja, het zou best wel eens kunnen...
___________________
Apr-26-2002 17:37
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Ik vind het vrij veel DJ's. Allemaal op 1 avond? Zo van: "niet langer dan 5 minuten draaien jongens, anders komt het draaischema in de war". Ofzoiets.
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Apr-26-2002 17:55
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland
vergeet niet dat dit de Outdoor editie is van Impulz en dat dit feest dus een stuk langer duurt dan een reguliere editie. verder zullen ze wel de mogelijkheid hebben om veel verschillende tenten neer te zetten.. vandaar de waslijst met dj's. (lijkt mij)
___________________
Apr-26-2002 18:03
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
l33te lijst, wel heel veel jah, en dan mis je zo;n h00p.
maja ik ben dan toch op vakantie
___________________
I hate the global warming hoax
Apr-26-2002 18:04
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Re: Line-Up Impulz Outdoor
Danny Rampling
Technasia
Michel de Hey
Geatano Parisio
Lucien Foort
Guy Ornadel
Montana
FC Kahuna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fred Numph
Dazzle
Emjay
Johna Cyber als ie zijn dag heeft
Voor deze dj's zal ik komen als deze lijst waar is...
fc kahuna is echt de moeite waard hun laatste essential mix is top of the bill.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Apr-26-2002 19:08
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland
Re: Re: Line-Up Impulz Outdoor
quote:
Originally posted by magrec
Voor deze dj's zal ik komen als deze lijst waar is...
fc kahuna is echt de moeite waard hun laatste essential mix is top of the bill.
ja dat heb ik dus ook gehoord.. heb hem laatst nog proberen te zoeken op AG maar kon hem niet vinden.
[edit] oops, laat maar.. heb hem al gevonden! [/edit]
___________________
Apr-26-2002 19:17
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Tiesto en de rest van de Magik Muzik crew staan er niet bij. Op een paar na dan. Vreemd
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Originally posted by Cosmic Guy
Ik vind het vrij veel DJ's. Allemaal op 1 avond? Zo van: "niet langer dan 5 minuten draaien jongens, anders komt het draaischema in de war". Ofzoiets.
Heb je wel eens van MEERDERE PODIA/TENTEN gehoord.
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Apr-26-2002 20:42
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
hee, kijk nou, het overgrote deel van de sensationline up zit er ook in verwerkt.... (erick E, marcello, jean (WTF?), michel de hey)...
lijkt me een zeer flex feestje.. denk dat je me in kunt counten
[offtopic]
zie net in de 'the Q nieuwsletter' dat misja helsloot daro draait morgen .... WOOOOOT!!
Ziet er relaxed uit
Mis alleen wel, zoals in andere thread werd gesuggereerd Tiesto en Blackhole gang
Toch wel een voorwaarde voor mij om te gaan eigenlijk...
Ik MOET Tiesto gewoon nog eens zien dit jaar, en heb niet de poen om naar het buitenland te gaan, en zovaak draait ie niet in NL
Apr-26-2002 21:36
Joost008
...Walking on Clouds...
Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Ziet er relaxed uit
Mis alleen wel, zoals in andere thread werd gesuggereerd Tiesto en Blackhole gang
Toch wel een voorwaarde voor mij om te gaan eigenlijk...
Ik MOET Tiesto gewoon nog eens zien dit jaar, en heb niet de poen om naar het buitenland te gaan, en zovaak draait ie niet in NL
Was het nie al bevestigd dan dat Tiesto kwam dach ik toch wel of hebbik dat mis
Grtz
___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....
My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)