ben er ff 10 dagen tussenuit vanaf morgen, ga met school dan naar Rome toe, heb btw ook nog ff astrid aan gezeten, ga der nu eigenlijk vanuit dat ze wel komt, maar goed ben ff weg laturz
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
zul je altijd zien dat ze dadelijk voor je deur staat als je in Rome op een terrasje zit!! (kijkend naar zijn soort wijf uit die vodafone reclame)
Anyway: veel plezier daar in het zuiden!! (extreme zuiden voor jou zelfs )
___________________
Apr-17-2002 21:01
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Re: ff weg
quote:
Originally posted by DJ Bazz
ben er ff 10 dagen tussenuit vanaf morgen, ga met school dan naar Rome toe, heb btw ook nog ff astrid aan gezeten, ga der nu eigenlijk vanuit dat ze wel komt, maar goed ben ff weg laturz
"heb btw ook nog ff astrid aan gezeten"
Anders leer je even normaal Nederlands. What the hell bedoel je hiermee?
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
Apr-18-2002 08:50
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
Location: Groningen/Leiden, The Netherlands
Rome is echt vet! Ik ben d'r ook geweest met school, geweldig!!
Veel plezier!
___________________
This is my sig.
Apr-18-2002 08:53
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Re: Re: ff weg
quote:
Originally posted by SnuggLe
"heb btw ook nog ff astrid aan gezeten"
Anders leer je even normaal Nederlands. What the hell bedoel je hiermee?
Greetz,
SnuggLe
Whahaha zo zaten wij ookal,heb je nou AAN astrid gezeten,of met astrid AANGEZETEN,wtf heb je nou met dat arme mens gedaan waardoor ze nu toch komt?
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Apr-18-2002 09:05
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Location: Den Dungen
Rome is niet zo heel vet eigenlijk...
Na 2 kerken heb je het wel gezien...
volgens mij is rome wat je er zelf van maakt (ze hebben daar vast wel meer dan kerken (lees: italiaanse schone dames , drankwinkels; terrasjes; BETER weer etc.
Apr-18-2002 11:43
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
nou sussec......!
[aantal post] + [1]
___________________
Allemaal gelul!!
Apr-18-2002 14:25
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Re: Re: Re: ff weg
quote:
Originally posted by Donna
Whahaha zo zaten wij ookal,heb je nou AAN astrid gezeten,of met astrid AANGEZETEN,wtf heb je nou met dat arme mens gedaan waardoor ze nu toch komt?
hehehehe......had riz toch gelijk met haar comment
dj Bazz...als je terugkomt uit Rome mag je een allochtonen-cursus nederlands gaan volgen, is vast op kosten van Het Rijk
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Apr-18-2002 16:35
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
hey! ik wil me verknaakte dazzle foto imme sig,hmzzzz ff kijke offik dat kan met me pc-blonde knetter....
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves