Welk nummer zou je graag op je Begrafenis willen horen?
Welk(e) nummer(s) zou je graag op je begrafenis willen horen? En waarom?
Mja, dies fijn hè!
Voor mij is dat dan:
DJ Tiesto - Magik Journey (Original Mix) 11:05 min
Sinds ik dit nr ken vond ik m al meesterlijk en na Dutch Dimension (waar ik bijna begon te janken ) helemaal.
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Apr-26-2002 15:58
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
deze thread heb ik al 2x in de chill-out beandwoord hehe maar de tune veranderd wel iedere keer opnieuw..
ik denk nu dat ik class & slide - glad i ate her.. wel erg graag mooi zou vinden!