Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Mark van Dale, Enrico en Marco V zijn internationaal bekende DJs en Ton TB heeft als producer en DJ inmiddels nationale bekendheid opgebouwd. Denniz is een groot talent en het zal niet lang meer duren of ook hij staat op alle grote feesten te draaien
Registered: Mar 2001
Location: Dordrecht - The Netherlands
quote:
Denniz is een groot talent en het zal niet lang meer duren of ook hij staat op alle grote feesten te draaien
Nee ik pis echt in mijn broek nu, Denniz een groot talent wat een giller. Die kerel draait al sinds de opening van Scanners elke week dezelfde plaatjes.
Vorig jaar draaide Marco er ook al en met Piet Bervoets erbij dit jaar wordt het wel knallen denk ik.
Apr-07-2002 10:11
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
whehe en toch draaide denniz vorig jaar wel een goeie set
line up is trouwens:
denniz
ton tb
marco v
rank 1
johan gielen
zelfde als vorig jaar zeg maar dan ipv mark van dale, rank 1 en johan gielen.. geen slechte ruil imo
damn koninginne dag + dag ervoor wordt echt master
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
eff kijken op die TA-map hoever dordrecht van mij afligt.. ik heb namelijk nog geen plannen voor koninginnedag.. dus heel misschien als de rest van de "gang" der zin in heeft!
Registered: Mar 2002
Location: From a place that's: Beyond Your Imagination
lijkt me ook wel vet idd!!
Maarre dordrecht is nou nie egt vlakbij en zkr omda ik nogal zeikouders hep....
Maar goed ben dan ook de jongste TA.....
Maar dan nog..
Ast ff kan ga ik wel!!
___________________
Album of the Year:
AvB 004: Transparance!!!
Waiting for 24th of June: ISOS 3
Apr-07-2002 17:49
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
Line up ziet er erg goed uit... daarmee bedoel ik de laatste drie!!!
Maar ik denk niet dat ik ga!
Aangezien ik Dort ken en de mensen die er wonen.......
Misschein ff een vraagje voor John en Menno (he): hoe was het vorig jaar?
Want voor mijn gevoel word het echt een zooitje.. al die gekke.... vechtpartijen... iedereen naar de klote.... iets te ruig voor mij!
___________________
Apr-08-2002 18:19
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
vorig jaar heb ik geen vechtpartij gezien...maar je heb inderdaad gelijk over et dordt publiek...een relatief groot deel is vrij irritant ja. al zijn er wel mensen die et op een of andere manier aantrekken natuurlijk doordat ze zelf als een achterlijke debiel staan te springen en om zich heen slaan enzo
vorig jaar viel het iig reuze mee.. dit jaar schijnt het wel wat grootser te worden. maar ik verwacht toch dat et wel gezellig wordt.
Registered: Mar 2002
Location: Dordrecht, Netherlands
lol
je ken dordt en de mensen? en je gevoel zegt je dan dat er vechten komt?....
je kan ervan uitgaan dat er niet gevochten zal worden.
ik weet dat dordrecht een beetje een slechte reputatie heeft qua stappen en vechten... maar dit feest duurt maar tot 11 uur, en om 12 uur komen pas de gekken uit de kooien....
echt waar, daar zal niet gevochten worden.
ikzelf kijk uit naar mark v. dale vs enrico, vooral enrico... die man heeft jaren gefungeerd als mijn idool, zowel als dj als producer
___________________
"logic takes you from A to B, imagination takes you everywhere"
Apr-09-2002 10:55
Menno
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
Location: Dordrecht - The Netherlands
Hier dan de tijden voor de Boulevard of Dance.
Weet niet hoe laat ik hier heen ga want ik zal wel vergaard zijn van Qontact. Maar Marco V en Piet wel ik zeker wel zien
14.00-15.00: Ton TB
15.00-16.30: Johan Gielen
16.30-18.00: Denniz
18.00-19.30: Marco V
19.30-21.00: Rank 1
Apr-15-2002 21:10
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by theoden
lol
je ken dordt en de mensen? en je gevoel zegt je dan dat er vechten komt?....
je kan ervan uitgaan dat er niet gevochten zal worden.
ik weet dat dordrecht een beetje een slechte reputatie heeft qua stappen en vechten... maar dit feest duurt maar tot 11 uur, en om 12 uur komen pas de gekken uit de kooien....
echt waar, daar zal niet gevochten worden.
Ok ik geloof je op je woord!
Kga toch maar ff langs denk ik want line-up weegt wel erg zwaar hier
quote:
Originally posted by Menno
Hier dan de tijden voor de Boulevard of Dance.
Weet niet hoe laat ik hier heen ga want ik zal wel vergaard zijn van Qontact. Maar Marco V en Piet wel ik zeker wel zien
14.00-15.00: Ton TB
15.00-16.30: Johan Gielen
16.30-18.00: Denniz
18.00-19.30: Marco V
19.30-21.00: Rank 1
Nou ik sluit me volkomen aan bij Menno!
eerst ff goed uitbrakken en dan ff snacken en dan vanaf 18 00 uur er weer tegenaan!!
Rank 1 wooooooeeeeeeiiiiiii!!
[off topic]
zozo Menno... Marco V addict?? eerst naar Hardbass dan naar Qontact en dan naar BOD .... allemaal met Marco V ... lukt je aardig om de addict uit te hangen
[/off topic]
___________________
Apr-15-2002 21:24
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
dit boeit niemand waarschijnlijk, maar ik wil toch ff een mini reportje typen
16:00 de wekker gaat, ben vrij brak maar nog steeds in de feest stemming (qontact!!! ) na wat rond gebel in mn eentje op de fiets naar de stad (iedereen was er al :P) heb johan gielen dus gemist (op zich wel jammer, schijnt wel leuk gedraait te hebben) en om 18:00 rij ik de stad in en ik hoor godd al in de verte..marco v was dus al begonne..de eerste paar nummers van zn set leken verdacht veel op zijn qontact setje heheheh ondanks dat ik half dood was heb ik toch als een gek nog staan stampen (kreeg ik vandaag veel commentaar op van mn albert heijn collega's die mij wel hadde gezien maar ik hun niet..) na marco v was et de beurt aan piet bervoets, en zoooow wat draaide die hard, had ik niet van em verwacht. hij ging rustig verder waar marco v geeindigd was. ik vond et een geslaagde b.o.d. het regende (nog) niet (later bij et vuurwerk wel :P) waren wel veel mensen die passief erbij stonden maar goed, dat hebbie op zoiets he.. ook veel jonge kinderen (mn broertje bijvoorbeeld...dis heeft nog een handtekening(!!!!) aan piet bervoets gevraagd en gekregen )
de after party in scanners was overigens een grote anticlimax, af en toe goeie muziek, maar dj denniz weet altijd de net gecreeerde sfeer dmv 1 plaat weer te doen verdwijnen. jammer jammer jammer...nog jammerder was het hoge gehalte 13 jarige die maar als een stelletje bejaarde aan de kant blijven staan/zitten..maar goed, het was toch wel leuk allemaal