|
eigen hollands trancEaddict forum!
Zo, na de afgelopen topic over dat een paar mensen eigenlijk wel een eigen Holland forum wilden, ben ik maar ff wat zooi gaan uploaden. En jahoor, daar kwam opeens een schitterend forum tevoorschijn!
EN, NEE DIT IS GEEN SPAM!
Ik heb gekozen voor phpBB vanwege de supermakkelijke bediening en de goede indeling en aanpasbaarheid (bestaat dat woord).
Dus vinden jullie het een leuk idee, meld je dat ff aan. En als je Moderator wilt worden van het forum kun je dat ook in een reply zetten.
Nu moet er nog een kleine site onder komen met de partypics etc. Maar alle meetings, nieuwe releases en andere leuke verhalen kunnen nu op het forum worden verteld. En natuurlijk blijft dit ons home, maar als je af en toe ook een kijkje neemt op het andere forum, dan ben je helemaal up-to-date op het gebied van Trance,CLub, Techno, Hardhouse en nog veel meer.
Dus bij deze vraag ik ook webmasters/moderators die me willen helpen met het forum te onderhouden en nieuwe categorieen toevoegen.
Weten jullie nog categorieen die er zeker weten bij moeten staan, of hebben jullie nog andere tips, reply!
KLIK HIER OM NAAR HET TRANCE FORUM TE GAAN!
En ja, je kunt er ook nog andere styles voor downloaden, misschien dat we kunnen gaan stemmen welke style het mooie is.
|