Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nyårsplaner
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
benni
merci charles

Registered: Mar 2002
Nyårsplaner

någon som redan vet vad den kommer att göra på nyår? var hittar man de största/bästa festerna nere i europa tex.?

jag skulle vilja ha mer koll på nyårsevents och andra saker som är roliga på nyår typ

Old Post Nov-16-2007 18:06 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

själv blire lugnt för mig på nyår, ska ner till sardinien och fira

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-17-2007 18:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Och jag ska på maskerad .. dock inte i "eyes wide shut"-stil till min stora besvikelse!
Men det blir första nyåret för mig utan gamla grabbgänget, ska bli skönt

Old Post Nov-18-2007 00:16  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

För mig blir det att dra ner till Uppsala med en kompis och bara chilla med ett par andra av mina kompisar. Vi struntar i nyår och alla andra uppe i Östersund och drar.. Känns feeeeett skönt faktiskt!

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Nov-19-2007 19:55  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Olov
tranceaddict

Registered: Nov 2006
Dancing Dude

Barcelona för mig, första gången man får se hur man festar loss utomlands

Old Post Nov-19-2007 23:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Olov Click here to Send Olov a Private Message Add Olov to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Vi är ett gäng som åker till Vemdalen i några dagar, åker skidor/snowboard, after ski, glögg kvällar med efterföljande bastu och bira och nyårsfirande på fin restaurang... givetvis firas min födelsedag den 31 också

Kommer bli dyrt men jävligt kul!

Old Post Nov-23-2007 20:14  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

dirtydisco i stockholm som drar hit alla stora house djs nuförtiden (shapeshifters, laidback luke, dave spoon, dirty south, bodyrox etc) ska ha en fet nyårsfest .. kan vara värt att hålla ögon och öron öppa för den

Old Post Nov-24-2007 13:00  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

stockholm för min del - kanske tittar in på mondaybar NYE om lineupen ser fin ut, annars blir det myskväll

någon som vet Mondaybar NYE lineupen förresten?

Old Post Dec-06-2007 16:04  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by CJ InterCity
stockholm för min del - kanske tittar in på mondaybar NYE om lineupen ser fin ut, annars blir det myskväll

någon som vet Mondaybar NYE lineupen förresten?

Kommer förmodligen släppas på kryssningen, är också nyfiken på vad de planerar att ställa till med.

www.laszlo.se

Old Post Dec-06-2007 17:08 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ColinZeal
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2003

Ingen som vet vad som händer i Berlin just vid nyårsnatten?
Ska se Moonbootica där den 30:e så 31:a är ledig

Old Post Dec-07-2007 12:58  Sweden
Click Here to See the Profile for ColinZeal Click here to Send ColinZeal a Private Message Visit ColinZeal's homepage! Add ColinZeal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by ColinZeal
Ingen som vet vad som händer i Berlin just vid nyårsnatten?
Ska se Moonbootica där den 30:e så 31:a är ledig

Moonbootica!!!!

attans där skulle man ju varit!

Verkar inte finnas något speciellt i just Berlin, men där händer det alltid något ändå

Old Post Dec-10-2007 12:15  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Googlade lite och dom jag har hitta så här långt som spelar NYE på Munchen är:

Lowie & Jack, enligt deras myspace sida...

Ja vi kan ju leta lite och fylla på....

Old Post Dec-10-2007 13:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nyårsplaner
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackdreamy tune from 2002... [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSalome & Ives - Mystic Roya (Holmes Ives Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:03.

Forum Rules: