någon som redan vet vad den kommer att göra på nyår? var hittar man de största/bästa festerna nere i europa tex.?
jag skulle vilja ha mer koll på nyårsevents och andra saker som är roliga på nyår typ
Nov-16-2007 18:06
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
själv blire lugnt för mig på nyår, ska ner till sardinien och fira
batteries not included.
- dave
Nov-17-2007 18:06
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Och jag ska på maskerad .. dock inte i "eyes wide shut"-stil till min stora besvikelse!
Men det blir första nyåret för mig utan gamla grabbgänget, ska bli skönt
Nov-18-2007 00:16
DjAviander
Simply Addicted
Registered: Sep 2003
För mig blir det att dra ner till Uppsala med en kompis och bara chilla med ett par andra av mina kompisar. Vi struntar i nyår och alla andra uppe i Östersund och drar.. Känns feeeeett skönt faktiskt!
Nov-19-2007 19:55
Olov
tranceaddict
Registered: Nov 2006
Barcelona för mig, första gången man får se hur man festar loss utomlands
Nov-19-2007 23:51
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Vi är ett gäng som åker till Vemdalen i några dagar, åker skidor/snowboard, after ski, glögg kvällar med efterföljande bastu och bira och nyårsfirande på fin restaurang... givetvis firas min födelsedag den 31 också
dirtydisco i stockholm som drar hit alla stora house djs nuförtiden (shapeshifters, laidback luke, dave spoon, dirty south, bodyrox etc) ska ha en fet nyårsfest .. kan vara värt att hålla ögon och öron öppa för den