Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > salut les pds tranceux
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
la boulette
Suspended User

Registered: Jan 2008
Talking salut les pds tranceux

alors de nouveau la branlette intelectuelle sur les djs ou quoi

Old Post Jan-07-2008 14:35  Bhutan
Click Here to See the Profile for la boulette Click here to Send la boulette a Private Message Add la boulette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Moi j'dis invasion des kangourous en guise de répression

Old Post Jan-07-2008 14:39  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
la boulette
Suspended User

quote:
Originally posted by JLP
Moi j'dis invasion des kangourous en guise de répression

Envahis qui tu veux moi je viens de Buhtan,y'a pas encore de TA-BT pour l'instant

Old Post Jan-07-2008 14:41  Bhutan
Click Here to See the Profile for la boulette Click here to Send la boulette a Private Message Add la boulette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

Ils ont attrapé le virus de la connerie au Bhoutan? Ou alors, c'est juste kay...kayr....moouahahahahhahaa.

Trop excellent continue comme ça.

Old Post Jan-07-2008 14:45  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
la boulette
Suspended User

quote:
Originally posted by ponsshin
Ils ont attrapé le virus de la connerie au Bhoutan? Ou alors, c'est juste kay...kayr....moouahahahahhahaa.

Trop excellent continue comme ça.

Respecte mon pays stp,nous on envoie pas notre president suce l'ogre americain et se tape une actrice sur le carreau

Old Post Jan-07-2008 14:47  Bhutan
la boulette
Suspended User

quote:
Originally posted by la boulette
Respecte mon pays stp,nous on envoie pas notre president suce l'ogre americain et se tape une actrice sur le carreau

ALORS C'EST QUI LA STAR FRANCAISE TRANCEUSE???? TOM NEPTUNES
ET C'EST QUOI CES FAITS D'ARMES MIX A LA GRANGE A VACHES DEVANT MARGUERITTE ET VOUS TOUS LES BRAS EN L'AIR VIVE LA TRANCE MADE IN FRANCE

Old Post Jan-07-2008 14:51  Bhutan
ponsshin
Trance free since 2007

quote:
Originally posted by la boulette

Je vais essayer de te faire parler un max dans ce thread uniquement puisque je me fais grave chier et ça facilitera le nettoyage plus tard.

L'ogre américain il meurt dans 10 mois autant mourir en se faisant sucer, non?
Et puis Sarkozy

Old Post Jan-07-2008 14:52  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

dis moi boulette.... combien de bougies souffleras-tu à ton prochain anniversaire?

Old Post Jan-07-2008 14:55  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Migoa
Lama Invasion

Registered: Jun 2007

et bey....c'est pas joyeux joyeux aujourd'hui sur les threads....

Trop de boulets sur terre

Old Post Jan-07-2008 14:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
la boulette
Suspended User

quote:
Originally posted by trancegirl79
dis moi boulette.... combien de bougies souffleras-tu à ton prochain anniversaire?

65 je pars bientot a la retraite paie par l'etat vu que j'ai toujours chome

Old Post Jan-07-2008 15:02  Bhutan
ponsshin
Trance free since 2007

C'était plus marrant quand tu faisais mouahaahhaahahahaahahaha kayrio

Old Post Jan-07-2008 15:05  United Kingdom
Aquaman63
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2007
Shame / Disagreement

c'est quoi ce boulet la?

Trance 4 life !!!

Old Post Jan-07-2008 15:06  France
Click Here to See the Profile for Aquaman63 Click here to Send Aquaman63 a Private Message Visit Aquaman63's homepage! Add Aquaman63 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > salut les pds tranceux
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Track From 98/99 Track 2 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJam & Spoon - Right in the Night [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:43.

Forum Rules: