wilde zometeen ook ff wat plaatjes gaan produceren met PS,
heb er ook een aantal gemaakt,
Die plaatjes die hierboven allemaal staan, zijn trouwens errug goed! Dus daar was jij de afgelopen dagen mee bezig Henkie_henk, vond het ook al zo stil op het forum . Leuke site over jullie trip naar Australie John!
Deze week nog fftjes eentje voor mezelf maken,
Kolkiewolkie is nu ook blij, toch??
M'n nieuwe pic komt dan in m'n sig te staan.
GreetZ RubDub
Jan-31-2002 11:43
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Naja ik was ook kleren kopen.. was ook naar utreg.. was ook werken.. was ook slapen.. en internet was kut.. beetje drukkig he
ow ja ik ga trouwes gewoon strax naar school.. lol fek das echt nieuw weer..
John.. chillio.. dat sigje met die hond ziet er leuk uit en die je nu hebt .. misschien ietsie te groottig? maar wel kewl.. Wie is dat vrouwtje trouwes?? voordat ik er pr0nstartje ga noemen.. beter eve afw8e he..
die site is ook leuk man! alleen laad ie bij mij nu traag maar dat ken ook kome omdat ik beetje aant leech0rre ben..
en ruben sommige siggies zien er wel proffie uit hoor Ow moet je es een x een sigje maken zonder aan dat opacity knopje te zitten
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Henkie_henk Naja ik was ook kleren kopen.. was ook naar utreg.. was ook werken.. was ook slapen.. en internet was kut.. beetje drukkig he
ow ja ik ga trouwes gewoon strax naar school.. lol fek das echt nieuw weer..
John.. chillio.. dat sigje met die hond ziet er leuk uit en die je nu hebt .. misschien ietsie te groottig? maar wel kewl.. Wie is dat vrouwtje trouwes?? voordat ik er pr0nstartje ga noemen.. beter eve afw8e he..
die site is ook leuk man! alleen laad ie bij mij nu traag maar dat ken ook kome omdat ik beetje aant leech0rre ben..
en ruben sommige siggies zien er wel proffie uit hoor Ow moet je es een x een sigje maken zonder aan dat opacity knopje te zitten
GreetZz
thnx henkie mn site is ook erg traag, met een beetje geluk laadt ie in 10 sec helemaal:P maja dat krijg je met ongeveer 200 items heheh
en dat vrouwtje in mn sig is..tja geen id..was een foto op (niet lachen) cu.nl (van tentamens ga je gekke dingen, zoals zelf is een echt profiel maken..ooops..), maar die foto was nep, (zie replies een van der wannabe vriendjes) dus ik dacht..kannik mooi gebruiken hehehe
je noemt er dus maar wat je wilt
jou plaatjes zijn ook vet he rub dub vooral dat formula trance plaatje, dies wel et mooiste imo
mzzzls
Registered: Sep 2001
Ok hier onder het resultaat van een uurtje niks doen. Wilde ook wel eens een sig dus tadaa. Wil wel eens weten wat je er van vindt, en voor in het vervolg nog tips.
Made in:
Jasc Paintshop Pro
Adobe Photoshop
De layer met lichtflitsen gemaakt met Corel Bryce
Jan-31-2002 18:30
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Ckerz relaxte sig Lightforce.
Ikzelf zou het nie kunnen. Heb namelijk nooit een uurtje vrij of
er zit of wil alweer iemand anders achter de computer