Voor de DJ's onder ons....check this out --->
Dit las ik op Clubcharts: 2 wedstrijden voor de DJ's onder ons als je misschien is wil doorbreken ofzo, dit is misschien wel je kans. Van de FFWD en the 'O'.
Ik denk niet dat ik zelf wat ga insturen omdat ik problemen heb met opnemen maar vooral ook omdat ik vind dat ik zelf nog nie goed genoeg ben. Maarja je weet het nooit he, dus lees de artikeltjes maar ff
1:
Wil jij draaien op de FFWD?
Voor de vijfde keer doet de Zuid-Hollandse Popunie mee aan de FFWD Danceparade in Rotterdam. De Popunie, een stichting ter bevordering van het popklimaat in de Provincie Zuid-Holland, is voor de FFWD Danceparade op zoek naar DJ talent.
DJ's uit de Provincie Zuid-Holland kunnen zich inschrijven bij de Zuid-Hollandse Popunie, waar aan het eind van de inschrijvingsperiode een selectie gemaakt wordt van 6 dance acts die hun kunsten mogen vertonen op de BEST BEATZ X-POSURE truck.
De inschrijving gaat als volgt: iedere DJ moet een demo, biografie en een foto opsturen naar de Zuid-Hollandse Popunie voor 10 juni, let wel dit is de uiterste deadline! In de week daarna worden de beste acts geselecteerd en benaderd om te spelen tijdens de FFWD Danceparade 2001. Belangrijk is dat de DJ's die zich inschrijven amateur muzikanten moeten zijn en nog geen platen hebben uitgebracht, verder zijn alle verschillende dance stijlen welkom!
De FFWD Danceparade wordt gehouden op zaterdag 10 augustus 2002.
DJ's kunnen hun inschrijving opsturen naar de Zuid-Hollandse Popunie, Postbus 21450 3001 AL in Rotterdam. Het bezoekadres van de Popunie is Witte de Withstraat 45A eveneens in Rotterdam.
Voor up-to-date informatie over de Best Beatz X-posure kijk op www.bestbeatzxposure.com.
Bron: www.bestbeatzxposure.com
2.
«O» Trophy 2002
Vanaf 6 juli a.s. kan men zich ingeschrijven voor de «O» Trophy 2002, welke een paar maanden later zal starten op 6 september.
Om jezelf in te schrijven hoef je alleen maar een demootje op te sturen naar onderstaand adres samen met de volgende gegevens:
- Naam- en adres
- Telefoonnumer
- Leeftijd
- E-mailadres
- DJ Biografie (info over je DJ-activiteiten)
Ruim op tijd kun je op de site van de «O» alles lezen over de «O» Trophy 2002.
Het aantal inschrijvingen is doorgaans enorm en daarom zal er erg selectief bekeken worden wie er mee mogen doen. Goede reden dus om je allerbeste demo ooit in elkaar te draaien!
Mocht je twijfelen aan het nut van een dergelijke contest. De winnaar van de «O» Trophy 2000 is nu resident DJ in de «O» Arnhem, oftewel Tommy. Hier ook wel beter bekend als TN
«O» Dance Theatre The Hague,
Wijndaelerweg 3,
2554 BZ Den Haag
T. (070) 323 99 80
F. (070) 323 11 02
E. [email protected]