Jag la nyligen ner min facebook sida, blev förmycket med allting. Addade förresten dig där (trodde jag...) men det visade sig vara en annan snubbe. Han kunde inte ett ord svenska
Jan-04-2008 21:21
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Jan-05-2008 17:37
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Är Facebook lika populärt som när det slog igenom här i Sverige? Känns inte som man hör lika mycket om det, eller att folk är där lika mycket.
Jag finns inte där, så det är bara lite spekulation från min sida
Jan-07-2008 16:17
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Än så länge skulle jag vilja påstå att kurvan bara gått uppåt, men kulmen är nog ganska snart nådd. Om det sedan stannar där eller det kommer att avta i populäritet får väl tiden utvisa.
Originally posted by Laszlo
Det går inte ens jämföra med myspace. Myspace är ett digitalt avlopp...
+111
helt olika sidor och har olika målgrupper
Jan-07-2008 21:50
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
utöver att ha kontakt med gamla polare ser jag ingen större nytta med facebook. jag har fortfarande inte fattat varför folk skickar olika tester och trams till varandra "se hur många öl jag kan dricka på 5 minuter" eller "rädda hasselmössen i Ångermanland!!".
Sällan har jag skådat så mycket skit.
Originally posted by RebeL9
utöver att ha kontakt med gamla polare ser jag ingen större nytta med facebook. jag har fortfarande inte fattat varför folk skickar olika tester och trams till varandra "se hur många öl jag kan dricka på 5 minuter" eller "rädda hasselmössen i Ångermanland!!".
Sällan har jag skådat så mycket skit.