Originally posted by TranceFool KWIJLLLLLL ideaal pesies na examens en na mn verjaardag. in de HMH, hier moet ik heen
beter!! dan heb ik ook mijn verjaardag gehad en ben ik vrij!! inderdaad wel vet, eff kijken of iemand hier zin heeft om te gaan anders ga ik kijken of ik met iemand anders meekan want ik heb echt zin in weer een lekker feestje!
beter!! dan heb ik ook mijn verjaardag gehad en ben ik vrij!! inderdaad wel vet, eff kijken of iemand hier zin heeft om te gaan anders ga ik kijken of ik met iemand anders meekan want ik heb echt zin in weer een lekker feestje!
je wil toch niet zeggen dat jij ook op 30 mei jarig bent he? , dan zijn wij volgens mij de eerste nederlandse TA's die op dezelfde dag jarig zijn...lol
je wil toch niet zeggen dat jij ook op 30 mei jarig bent he? , dan zijn wij volgens mij de eerste nederlandse TA's die op dezelfde dag jarig zijn...lol
jammur...RubDub en ik zijn jullie al voor geweest...:P
Apr-11-2002 19:16
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
nope ben om precies te zijn 29 mei jarig, hehe..
maar dit feessie lijkt me wel vet, maar der is misschien kans dat ik dan tournooi heb.. maar als dat nie zo is dan wil echt wel hiero heen.. !
Registered: Feb 2001
Derb: komt uit de Tracid Traxxx stal... dus draaien vette duitse hardstyle
Alpha Twins: Komen uit de Q-dance stal.... twee broers uit N-Holland. Hebben al meedere malen op Q events gestaan en heb ze ook meerdere malen mogen aanschouwen!! Ze zijn echt heel erg goed en beuken de pan uit! voor meer info www.q-dance.nl en dan onder het menu 'artists'
Danielle Mondelo: Weet ik weinig van, alleen dat hij vorige keer met Assasin de theme song van Qlimax voor zijn rekening nam
Dj Session One: dus niet sension, weet ik ok weinig van, alleen dat hij goede remixes heeft gemaakt waaronder deze
S.O.L. vs Gat-Cha - We Call It Techno (DJ Session One Rmx)
Greetzz
Apr-13-2002 18:08
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by tijs08
Derb: komt uit de Tracid Traxxx stal... dus draaien vette duitse hardstyle
Alpha Twins: Komen uit de Q-dance stal.... twee broers uit N-Holland. Hebben al meedere malen op Q events gestaan en heb ze ook meerdere malen mogen aanschouwen!! Ze zijn echt heel erg goed en beuken de pan uit! voor meer info www.q-dance.nl en dan onder het menu 'artists'
Danielle Mondelo: Weet ik weinig van, alleen dat hij vorige keer met Assasin de theme song van Qlimax voor zijn rekening nam
Dj Session One: dus niet sension, weet ik ok weinig van, alleen dat hij goede remixes heeft gemaakt waaronder deze
S.O.L. vs Gat-Cha - We Call It Techno (DJ Session One Rmx)
Greetzz
dat derb van tracid traxx kwam wissik natuurlijk wel , maar had eigenlijk em nog nooit op een line-up zien staan. Ik ga denkik maares wat setjes van deze mensen zoeken. Danielle Mondelo draait volgens mij hardhouse maar zelfs dat week nie zeker. Weet daar eigenlijk te weinig van
Registered: Jan 2001
ow ziet er zeker niet verkeerd uit...iemand trouwens eniog idee, hoeveel eurotjes zo'n kaartje gaat kosten?
als t niet te duur is, is t wel t over wegen waard
greetz,
yarnie
Apr-13-2002 19:21
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
kaarten zijn € 35 per avond
ik geloof dat het € 65 is voor twee avonden
en als je nog in het bezit was/bent van een kaartej van QT 10 die nog in de Hemkade zou worden gehouden... dan kun je die inleveren vor een speciale 2-day pass!!