Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälp till att hitta botemedel för cancer!
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Hello! Hjälp till att hitta botemedel för cancer!

Nu är det iaf möjligt för all med tillgång till PC och internet att hjälpa forksare världen över att hitta botemedlet mot cancer....

Kolla in denna thread som Swamper postat:

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=44919

OBS! Detta ÄR helseriöst och är inget trick för att lägga spyware eller att komma åt era datorer på något sätt!
Man kan bilda små grupper och skaffa poäng tillsammans...man får poäng när man har på sitt program mycket....datorn söker egenom efter nån kombination i olika molekyler....för varje molekyl den kollat får du och din grupp 1 poäng....TrancEaddict gruppen har 25 medlemmar med datorerna på....Tror vi ligger rätt bra till! Äntligen ha vi chansen att veligen göra nytta för oss! joina vår grupp så hjälps vi åt allihopa

Old Post May-04-2002 13:20 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

eller så skapar vi en svensk grupp och visar var skåpet ska stå

Old Post May-04-2002 15:27 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

tack så mycket för länken! min mamma hade cancer (går på cell gift nu...) så jag känner mig glad att kunna hjälpa till på ett enkelt o kostnadsfritt sätt

Old Post May-04-2002 18:11  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

läste nånstans att var tredje människa kommer att få cancer under sitt liv... skrämmande

Old Post May-04-2002 19:01 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by reveal
eller så skapar vi en svensk grupp och visar var skåpet ska stå

Har redan gått med i den andra gruppen....känns som att det skulle va roligare om hela TA gick ihop och visade att vi verkligen bryr oss istället för att dela upp sig i massa smågrupper

Trancefella: Jobiggt att höra Men det är iaf väldigt skönt att kunna delta så gott man kan utan att sumpa pengar!

Old Post May-04-2002 23:12 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Joined! Har alldeles för mycket erfarenheter av den jäla skit-sjukdomen för att bara släppa förbi en sån här grej. Hoppas vid min allsmäktige att man någon gång hittar något att göra vid skiten.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post May-05-2002 07:37  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Jag hoppas att ni alla joinar TA gruppen oxå

Old Post May-05-2002 08:38 
x-dream
Kurai is my slave!

Jag joinade i natt.....

Old Post May-05-2002 08:57  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jre
Supreme tranceaddict

*hm* Cancer....

Syrrans ex..AVLED för några veckor sedan.
Cancer i hela magen..22 Bast.. VA FAAAAAAAAAAAN!!!

/ Jre

Old Post May-06-2002 07:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Men det är iaf väldigt skönt att kunna delta så gott man kan utan att sumpa pengar!

förlåt, men det lät verkligen som om du menade att man slösar pengar på deltagande som kostar pengar..

jag menar, du skulle väl kunna också skänka en slant också?

Old Post May-08-2002 18:54  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by fruktsoppa

förlåt, men det lät verkligen som om du menade att man slösar pengar på deltagande som kostar pengar..

jag menar, du skulle väl kunna också skänka en slant också?

Klart jag kan...men det var inte det jag menade..jag menade att det känns skönt att kunna delta utan att det kostar något...det har inte funnits så stora möjligheter till det förut

Old Post May-10-2002 23:56 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälp till att hitta botemedel för cancer!
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDigweed Choon @WMC [2006] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMetazoo - "Sigh" (2000 & one remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:27.

Forum Rules: