|
שיהיה במזל
בואו נעשה כזה דבר
יובל ורועי יעשו תחרות מי שיגיע ל4000 קודם
כל אחד מהפורמ פה ישלם 20 שקל למנצח
ככה שאם נגיד 10 ישלמו
הזוכה יקבל 200

תתקנו אותי אני ממש גרוע במתמטיקה
ותגידו אם אתם מוכנים
?
וגם תגידו לי מ
1-10
עד כמה הרעיון שלי עכשיו מטומטם?
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
|