In het Right Now topic kunnen we de muzikale voorkeuren van de Beta's zien, maar wat met hun eetgedrag? Daarom deze thread, dan kunnen we zien wat de Beta's zoal in hun kas slagen.
Kzal zelf gelijk beginnen:
De Sint is vandaag geweest (het voordeel van een jongere zus ), en voor de grote broer heeft hij ook een hoop chocolade en snoep achtergelaten. Momenteel ben ik dan ook aan het genieten van een marsepeinen varkentje, en er ligt hier ook nog een grote speculaas naar mij te lonken...
pralines van de sint staan hier voor men neus
zo van die lekkere witte
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Dec-05-2004 23:13
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
heh leuk idee jasper.
Hier is de sint niet geweest
Heb daarjuist nog een stukje marsepein gegeten (van zone goeie dikken blok, jummie!)
Dec-05-2004 23:23
Nyah
Registered: Dec 2003
Sinterklaas komt bij mij ni meer langs
Maar ik heb wel zo'n adventkalender op men kamer staan-ge weet wel: van die vakjes met chocolaatjes in en iedere dag moogt ge zo'n vensterke openen.. which reminds me... weer n dag om
Enneuh, marsepein... bah, moet ik niets van hebben. Speculaas met een tasje koffie daarentegen...
Dec-05-2004 23:32
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Nyah
Maar ik heb wel zo'n adventkalender op men kamer staan-ge weet wel: van die vakjes met chocolaatjes in en iedere dag moogt ge zo'n vensterke openen.. which reminds me... weer n dag om
geen idee wat dat was, .. Maar euhm .. ik koop soms nog kinder-chocolade .. die eitjes .. ben nog altijd curieus wat er nu weer in dat eitje zit ..
heb dat heel lang gespaard zo die kinder surprises
heb nog doos vol der van liggen hier
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Dec-05-2004 23:52
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by _Jedi
Maar euhm .. ik koop soms nog kinder-chocolade .. die eitjes .. ben nog altijd curieus wat er nu weer in dat eitje zit ..
kinderchocolade is idd heel lekker, ik koop dus geen pralines met kerstmis etc voor mijn vriend, ma altijd kinderchocola
Dec-05-2004 23:55
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Xilver
Avondeten : twee diepvries-pizza's uit den Aldi.
Ah, het zalige leven van een man alleen thuis!
En ik ben dus effectief verslaafd aan Kinder-producten!
Kinder Bueno, Kinder Pingui, Kinder Melkschijfje, Kinder Fresh, het is allemaal zo fantastisch lekker...