|
בדוגרי אני ממש אבל ממש שונא קונדומים, אבל אין מה לעשות... לפעמים חייבים להשתמש
אז בקיצר, טעמים זה בולשיט אחד גדול... מה אני אבזבז כסף שיהיה טעים לה?!
עכשיו אני משתמש בכאלה עם שני צבעים... יענו הקונדום אחוש צבעוני, אל תשאלו... האקסית שלי קנתה 
חוצמזה ניסיתי נראה לי את כוווווווולם, חוץ מה-
VIP
נראה לי אני אנסה את זה באמת, זה כזה הבדל?
___________________
|