|
שמע, עם כמה שזה כיףלגמור תיכון יש גבול
יענו סבבה, לעשות בלאגאן, פצצות מים, רונדו וכל זה... אבל פצצות עשן וזה, יש גבול
בטח היה אחוש מבאס, כולם בסבבה שלהם משתרללים- פתאום באים מנאייקים , מתחילים מכות ועוצרים אנשים, לא ממש כיף לגמור את התיכון ככה 
___________________
|