Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nån som har Scooter cd singlar till salu?
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
toka
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001
Arrow Nån som har Scooter cd singlar till salu?

Tjena!

Är det nån här som har några Scooter cd singlar till salu?

Jag har dessa:

posse
fuck the millennium
faster harder scooter
how much is the fish
we are the greatest/i was made for lovin you
call me manana
no fate
age of love
fire
rebel yell

är det någon som har några jag inte har till salu?

mvh
toka

Old Post Jan-27-2002 17:18  Sweden
Click Here to See the Profile for toka Click here to Send toka a Private Message Visit toka's homepage! Add toka to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

scooter rocks har tyvärr inte så många menvill också ha alla...högstbjudande

Old Post Jan-27-2002 23:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Jag har

Back in the UK:
1.Back in the UK (Long version)
2.Back in the UK (Radio version)
3.Unity without words (Pt.2)
4.Crank it up

Let me be your valentine:
1.Let me be your valentine (The complete work)
2.Let me be your valentine (Edit)
3.Eternity
4.The silence of T. 1210 MK II

Antar att jag kan sälja till den som ger högst
Tillägas bör att Valentine singeln är lite trasig på ett ställe...annars är allt helt ok....om ni ska köpa så ska jag lyssna igenom alla låtar efter repor också.....

Old Post Jan-28-2002 06:51 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Tycker att det är lite dåligt av dig att inte skicka tillbaka CDn som du lovat. Jävligt lågt faktiskt.
För dom som inte vet så skickade jag alltså alla min scooter singlar jag fått när jag var liten i byte mot en Gatecrasher CD. Den har jag inte fått. Nu har det gått ca 2-3 månader och Toka har alltså inte svarat när jag påmint honom om skivan. Jag tänker inte vidta några åtgärder mer än att posta det här men jag tycker iaf att dom andra här på forumet ska veta det. Om det nu är så att du på något sätt råkat klicka bort ICQ rutan 4 ggr i rad med 2 veckors mellanrum så är det bara att skicka mig skivan så glömmer vi det.

Tack och hej

Old Post Jun-10-2002 12:45 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Skickade oxå två skivor till honom.....Som jag ville ha 50 kr för.....

Jag lämna dock inget så att han visste vart han skulle göra av pengarna.....

För 50 kr är ju inte så mycket.....Men inget har han sagt sen han fick skivorna........

Så du är inte den enda Mind......Skiter dock i 50 kr.....Lite dålig stil tycker jag då dock....

Old Post Jun-10-2002 13:28  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Ok då vet jag att jag inte kommer få något då...kul...grejen va att dom hade ett privat värde för mig. Men jag gjorde det för att han samlade på dessa... Och skivan han skulle skicka var värd över 200:- då det var en dubbel...

Old Post Jun-10-2002 14:16 
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

man blir så jävla trött på sånt här... även om inte 50 kr är speciellt mycket pengar, så är det HELT OACCEPTABELT!!!

EDIT
Last Post: Jun-04-2002 19:45
NEW TRACK: 4 strings - Diving. Anyone heard it?
han hänger tydligen fortfarande här... men på svenska delen har jag inte sett fler inlägg en just denna tråden...

lägg en fet tråd i music forum som alla kan läsa, så kanske han skärper sig...

en sak att tänka på är ju dock att inte lita allt för mkt på människor över nätet som man inte snackat så mkt med...

Old Post Jun-10-2002 15:27 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
Originally posted by reveal

man blir så jävla trött på sånt här... även om inte 50 kr är speciellt mycket pengar, så är det HELT OACCEPTABELT!!!

en sak att tänka på är ju dock att inte lita allt för mkt på människor över nätet som man inte snackat så mkt med...

Det är ju sant att man inte ska lita på människor över nätet när det gäller affärer.....

Och 50 spänn....Bryr jag mig inte om alls.....Men det är principen det handlar om......

Old Post Jun-10-2002 16:02  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by reveal

Antar att jag är för godtrogen av mig. Men man tänker väl att vi är lite tightare här då vi faktiskt är svenskar allihopa med samma musiksmak. Då tycker man att man ska kunna lita på varandra.

Well well....vissa är juh lite

Old Post Jun-10-2002 19:43 
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

FY FAN VA FITTIGT!!!

Tycker fan synd om er...

Toka får inga julklappar i år!

Old Post Jun-11-2002 15:37  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nån som har Scooter cd singlar till salu?
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackstuck in my head (please id) [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSergeant Pepper - Charge (Rocco remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:44.

Forum Rules: