Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Vermijdbare plaatsen
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Fomas
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2006
Vermijdbare plaatsen

quote:
Welke clubs heb je bezocht?
...
Originally posted by Fozz
Culture Club - Gent (tot aan de voordeur, we hadden namelijk geen "chicks" bij, dus was het "members only" die avond *duh* snobdiscotheekske)

Deze post komt van een ander forum, en is misschien te weerleggen in dit specifiek geval, maar het leek me een goede aanzet om een lijst op te maken met fuiven,(dans)café's, events, maar vooral (after)clubs die niet deugen; een soort zwarte lijst als je wil. Het kan niet (of mag niet van de (illegale) buitenwipper) altijd rozengeur en maneschijn zijn. Er is wel meer dan één uitgaansplek in België waar je niet binnen mag als je niet de nieuwste lentemode aanhebt of als er geen 20 vrouwen aan elke vinger hangen(waar ze bovendien niets aan verdienen). Ik dacht al zo-even aan discotheek 'Highstreet'(behalve kutmuziek ook een aggressief deurbeleid) en 'Noxx' (ik heb alleen de buitenwippers nog maar gezien en dat was al genoeg om te weten wat vlees er in de kuip lag). Tegen de portiers van 'Petrol' en 'De Cinema' begin je best ook niet over hun moeder, maar voor de rest vallen deze 2 laatste Antwerpse locaties wel mee.

Old Post Mar-18-2008 21:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Fomas Click here to Send Fomas a Private Message Visit Fomas's homepage! Add Fomas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Carré

Ik ben daar een tweetal maand geleden eens geweest omwille van een verjaardag. Het begon al aan de inkom, zeker een half uur staan aanschuiven achter een lidkaart.

Dan wanneer je binnen drank moest hebben als modale gast kon je soms wel uren wachten. Want de obers hebben er blijkbaar de gewoonte om de habituees en de chicks altijd eerst te bedienen waardoor je soms een half uur aan een toog kon staan zwaaien alvoor ze jou 'goedkope' bestelling opnemen.

Het volk zelf dan; dikkenekskes van alle slag en soort. Gaande van fils à papa die met de dikke Porsche de jaak komen uithangen tot bruingebakken en opgespoten macho's tot gays met kapsels van om en bij de 60 euro tot veertigers in hun midlifecrisis.

Uiteraard zijn net deze types altijd omgeven door chicca's, zolang het geld voor de champagne maar rolt uiteraard.

De muziek trekt er op niet, de hele tijd elektropophits zoals Dada Life en goedkope R&B zoals Rihanna waarop de chicks wild te keer gaan op de boksen en het podium. Wanneer ze dan toch eens beslissen om even de housetoer op te gaan moet je het stellen met The Launch van Dj Jean, uiteraard vallen de chicks steeds stil wanneer er eens niet goedkope R&B of pop gedraaid wordt.

Kortom; de Carré, een plek om te mijden.

Old Post Mar-19-2008 08:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

Ja, Carré lijkt me ook wel een te vermijden plaats, maar wat mij betreft wint Noxx met een straatlengte voorsprong op de rest.

Het is in meer dan 8 jaar binnen- en buitenlands uitgaan, de enige discotheek waar ik zo nerveus werd dat ik bijna een hippe party-boy tegen de dansvloer heb geslagen.

Dat zegt genoeg.

No Rules, Great Old

Old Post Mar-19-2008 22:25  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Devilex

Het volk zelf dan; dikkenekskes van alle slag en soort. Gaande van fils à papa die met de dikke Porsche de jaak komen uithangen tot bruingebakken en opgespoten macho's tot gays met kapsels van om en bij de 60 euro tot veertigers in hun midlifecrisis.

Haha, mooi omschreven

Old Post Mar-20-2008 08:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Vermijdbare plaatsen
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFrom Greenwave 108 ?? [2007] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGeilomatics - "Geilomat" (SHOKK Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:45.

Forum Rules: