אוי כמה שאני שונא טיפולי שיניים
חזרתי עכשיו מביקורת שיניים והייתי צריך לעבור איזה טיפול כי צומחת לי איזה שן בינה בגודל עצבני ביותר ובגללה התנפחו לי החניכיים וגם הייתי צריך לעשות ניקוי אבן שן או איך שקוראים לזה
קיצר ההוא מתחיל להתעסק לי בפה עם הכלים שלו ואז התחלתי לשמוע ת'צליל של המקדחה הזאת שישר עשה לי צמרמורת בכל הגוף
קיצר איך שהרופא התחיל עם הניקוי (ואגב זה היה בלי הרדמה כי הוא אמר שלא צריך), מרוב כאב הורדתי למסכן כזה פיצוץ לסנטר שנראה לי שהוא נשך ת'שפתיים בגלל זה, אז הוא החליט להרדים אותי
קיצר אחרי כל הטיפולים האלה היום, כל הפה שלי בהרדמה ואני נראה כמו איזה ילד קטן שלא משתלט על הרוק שלו והכל נוזל לי
איזה פאדיחות היו לי ברחוב חחחחחחחחח
אז קיצר אם עברתם חוויה דומה, שתפו פה כדי שאני לא ירגיש לבד בעולם הנפגעי תקיפה שינית
May-09-2002 15:33
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
אני הכי שונא את זה, שמרדימים לך את הפה ואתה מסתובב כמו איזה ילד מוגבל
אני זוכר הייתה כתה של ילדים מפגרים בשכבה שלי ביסודי, היה שם אחד דוד... כל הפסקה היה רץ כזה כשכולם מנסים לברוח ממנו... אתם קולטים כל החולצה שלו מלאה ריר והפה שלו פשוט נוזל... והוא כזה בא, תופס מישהו ומתחיל לצעוק
"דוד אוהב אותך"
כולם כבר היו על הרצפה מרוב צחוק, רק מסכן הילד...
___________________
May-09-2002 15:42
arik
shabat shalom
Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana
גם לי היה משהו דומה
ליפני שנה עשו לי ניקוי אבל כי לא טיפלתי כמו שצריך בשניים
(מה הם רוצים שאני יעשה ישכיב אותם לישון!!! אני מצחצח)
בכל מקרה אז הרופא קדח לי שם
אבל זה היה אם הרדמה אם אני זוכר נכון
רק הרעש הגבוהה הזה של המקדחה עושה לך כואב בשניים
אחרי שסימתי את הטיפול חזרתי הביתה ברגל
והרגשתי כאילו עברה לי משאית על הפרצוף
ועוד שמו לי כמו משחת שינים כזאת בפה
טוב שביקשתי טעם תות כי אחרת הייתי מתעלף
ואז שאני בדרך הביתה ואני יורק דם וכל מיני דברים שאני לא מכיר
אני פוגש ידידה שלי
.זה היה פדיחות אבל שטויות
נ.ב
הכי מגעיל זה היורקים הטיבעים
אתה מדבר איתם ויש להם פלטות והם יורקים לך אל הפנים על האוכל על הכל!!!!!!!
הם פשוט יורקים איפה שמזדמן להם
קיצר גיל מה שאני מנסה לומר
שיעבור לך עד החתונה
בברכה אריק
רעננה
עקיבע 3 א
אם כבר מדברים על שינים אז חבל שאתם לא רואים את אח שלי הקטן הוא נראה בידיוק ככה הימים האלה
" "
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Last edited by arik on May-09-2002 at 16:07
May-09-2002 15:59
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
כן כוס עמק
לא אכפת לי מטיפול שיניים
אבל אחרי זה שאתה יוצא אתה מרגיש כאילו מישהו דחף לך כדור בייסבול ענקי לפה
May-09-2002 16:09
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
חיחיחיחיחיחיחיחיחי
על כולכם
לא היה לי ברזלים ולא פלאטה והיית פעם אחת שנה שעברה בטיפול מסכן וקטן.....
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
May-09-2002 16:55
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
האמת יש לי ביטוח שיניים, ואשכרה התאבתי בללכת לרופא שיניים.
עשיתי מאז 6 סתימות, ב2 הראשונות היו עם הרדמה, אחרי זה כבר ויתרנו עליה ועשו לי 4 בלי הרדמה בגללשה4 האחרות היו בפעם השניה לא רציתי להסתובב כמו יצור כזה עם עוותים בפה
קיצור, גיל, שיהיה לך לבריאות
שפיצר אריאל
הנביאים 9/17 כפר סבא
___________________
May-09-2002 17:40
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
אריאל מה אתה מזיין בשכל הסיבה היחידה שאתה הולך לרופא שיניים זה כדי לבדוק תמחשוף של השיננית.
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by Ariels
שפיצר אריאל
הנביאים 9/17 כפר סבא
יאללה- יש כתובת, מי מכין איזה חבילה מתפוצצת ככה?
___________________
May-09-2002 19:26
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
אני לא מצחצח שיניים כל כך הרבה אבל לא הייתה לי עד עכשיו סתימה אחת
מה שכן יש לי חוויה לא נעימה...
פעם הייתי בקבוצת בייסבול וחבר שלי זרק אליי כדור בלי ששמתי לב וזה פוצץ לי את הפה...
השפה שלי התנפחה ונראיתי כמו ילד עם פיגור או משהו ועשו לי טיפול שורש ומלא דברים כאלה וזה לא היה נעים... בוא נסגור את זה ככה
___________________
.
May-09-2002 20:05
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
החלק הכי גרוע שמכולם פה לי יש את הגישה להכי הרבה תחמושת
אפילו גיל הכל אצלם מבוקר אצלנו פשוט אפשר לגנוב טיל ולהגיש עליו שצ"ל
(שימוש לצורכי לחימה)
אצבעות 10, TNT , C4 ומה שבא לכם
___________________
May-09-2002 20:29
TranceGiant
randomly disappoints
Registered: Jun 2001
Location: (Strudel)-City that never sleeps
Heh,, my mum is a dentist..never had any problems....in fact u can still read her name on the bottom of this "tower" in that shopping center in raanana..shit..hows it called...meever lle kipa aduma..whatever
bah (needs sleep)
___________________
"Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”
May-09-2002 20:50
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by TranceGiant
Heh,, my mum is a dentist..never had any problems....in fact u can still read her name on the bottom of this "tower" in that shopping center in raanana..shit..hows it called...meever lle kipa aduma..whatever
bah (needs sleep)
אתה מתכוון מרכז אלרם
שאני יהיה שם אני יחפש את השם של אמא שלך